V spletni rubriki Delovi utrinki tokrat gostimo našega fotografa Jožeta Suhadolnika s fotozgodbo o odpravljanju posledic žleda na in ob železniški progi med Borovnico in Prestrankom. Ta po besedah strojevodje Dobrivoja Subića spominja na 19. stoletje. Zahtevni del proge z močnim nagibom je po zimskem žledolomu ostal brez električne napeljave, po tirih, po katerih lahko v normalnih razmerah vozi najhitrejša električna lokomotiva, pa danes sopihajo stare zanesljive dizelske lokomotive s 170.000 konjskimi močmi in za seboj vlečejo 500 metrov dolge kompozicije.
Od Ljubljane do Borovnice tako vozijo električne lokomotive, naprej do Prestranka nadaljuje pot »Dizelca«, tam pa spet sledi preklop na električne lokomotive, ki vozijo naprej do Kopra. Strojevodja Subić med potjo pripomni, da »če novinarji in fotografi ne bi pisali o katastrofi na tem delu proge, bi izplačilo škode s strani države in zavarovalnic verjetno še danes zamujalo«.
Na vsaki železniški postaji na tem delu proge se sicer kopičijo ogromne zaloge lesa, ki ga je spodnesel žled, tovornjaki z avstrijskimi registrskimi tablicami pa veselo odvažajo kubike in tone skoraj zastonj lesa v predelovalnice čez mejo.