No, vsaj tako je bilo do letošnjega izbora. Jutri bodo namreč v treh avtodomih na Dansko odpotovali tipični slovenski izdelki največjih slovenskih družb in podjetij. Kristjan Verbič, predsednik Vseslovenskega združenja malih delničarjev (VZMD), se je domislil, da bi bilo na tako velikem dogodku smotrno predstaviti tudi slovenska podjetja. Za petdnevno evrovizijsko rajanje, ki bo letos potekalo v Københavnu, je bilo prodanih 90 tisoč vstopnic, na njem bodo sodelovali glasbeniki iz 37 držav.
Pričakujejo več kot
Verbič je povedal, da takšnega poslovnega dogodka, vsaj po njegovem vedenju, na evrovizijskih prizoriščih še ni bilo, zato je »toliko bolj vesel, da smo bili deležni pozornosti slovenskih podjetij«. Na dogodku pričakuje več kot 400 obiskovalcev, med njimi bodo tako tuji kot slovenski poslovneži, ki bodo lahko v sproščenem razpoloženju rekli kakšno tudi o poslu in medsebojnem sodelovanju. Svojevrstne izkušnje s poti leta 1967 na Evrovizijo na Dunaju pa se spomni Lado Leskovar, ki je takrat s pesmijo Vse rože sveta zastopal Jugoslavijo: »Seveda takrat ni bilo nobene pogostitve, sam sem se zadnji trenutek spomnil, da bi lahko s seboj vzel zaboj slivovke. Moram priznati, da so si večer, ko smo to slivovko spili, vsi najbolj zapomnili.«
Zaradi omejenih sredstev ni promocije turizma
Organizator poslovnega dneva se je povezal s sektorjem za turizem pri gospodarskem ministrstvu in tako bodo v odhajajoče avtodome naložili tudi promocijsko in informativno gradivo. Na ministrstvu smo povprašali, ali so Slovenijo kot privlačno turistično destinacijo na preteklih evrovizijskih dogodkih že predstavljali, in izvedeli, da omejena sredstva tega v zadnjih nekaj letih niso omogočala. Potrdili pa so, da so se letos povezali s predsednikom združenja malih delničarjev in da bodo poslovni dogodek vsebinsko obogatili s turistično promocijo.