Fitbit, sinonim za športne zapestnice, predstavil še uro

Danes so predstavili še pametno uro, ki ni kritično odvisna od mobilnika kot večina pametnih ur. 

Objavljeno
06. januar 2016 17.21
Matjaž Ropret
Matjaž Ropret
Ameriški Fitbit je na drugi strani Atlantika skoraj sopomenka za športne zapestnice, kar ni uspelo nobenemu drugemu podobnemu proizvajalcu. So tudi edini večji ponudnik nosljive elektronike, ki nastopa samostojno (njegovega tekmeca Midfit je lani prevzel Diesel) in ni del velikega tehnološkega konglomerata. Zato so se analitiki spraševali, ali imajo sploh dovolj denarja za razvoj pametne ure, ki so jo neuradno napovedovali na velikih lanskih tehnoloških sejmih.

Pri Fitbitu so pokazali, da zmorejo narediti takšen korak, saj so danes predstavili športno uro blaze, Ta je precej skromneje opremljena kot najbolj zmogljivi modeli pri Applu, Samsungu, Huaveiju ali LG, saj nima sprejemnika gps in ne omogoča povezovanja z mobilnimi omrežji. Vendar so predstavniki fitbita zatrdili, da so uro namenoma oklestili funkcionalnosti, ki bi uporabnike prej motile kot motivirale.

Namesto tega so se pohvalili, da njihova ura - ki je v resnici samo izmenljiv modul - ni kritično odvisna od mobilnika kot večina pametnih ur, temveč deluje samostojno. Kljub barvnemu zaslonu so ceno ohranili tik pod dvesto dolarji, podaljšali delovanje baterije na pet dni nenehnega spremljanja gibanja in srčnega utripa - tudi med spanjem. Dodali so tudi možnost samodejnega beleženja različnih fizičnih atkivnosti, če je uporabnik pozabil pognati zajemanje podatkov pred kolesarjenjem ali tekom.

Na predstavitvi so večkrat poudarili, da za uspeh športne ure ali zapestnice ni pomembna samo tehnologija, ampak predvsem uporabniška skupnost. Podatki ne pomenijo dosti, če jih ne morete analizirati, primerjati z drugimi lastniki podobnih naprav in iz njih izluščiti koristnih priporočil za spremembo vadbe ali življenjskega sloga. Pri Fitbitu so v zadnjem letu prodali več kot trideset milijonov športnih zapestnic, vendar to ni veliko v primerjavi z uporabniškimi »ekosistemi«, ki jih ponujajo veliki ponudniki zabavne elektronike. Zato so delnice podjetja po najavi novega blazea padle skoraj za petino, kar je prvi takšen zdrs za uspešno podjetje, ki je lani poleti zelo uspešno izvedlo prvo javno prodajo delnic.