Toshl z novimi aplikacijami po nove uporabnike

Istoimenska storitev za pomoč pri osebnih financah ima 2,4 milijona uporabnikov.

Objavljeno
17. december 2015 17.22
Matjaž Ropret
Matjaž Ropret

Mlado slovensko podjetje Toshl, ki ima s svojo istoimensko storitvijo 2,4 milijona uporabnikov, želi s popolno prenovo spletne in mobilnih aplikacij še povečati svojo globalno prisotnost. Toshl je storitev za pregled na osebnimi financami in upravljanje z njimi, pri kateri po besedah soustanovitelja in direktorja podjetja Matica Bitenca poskušajo »svet dolgočasnih številk popestriti z barvitimi grafi in prijaznimi pošastmi.«

Od danes sta na voljo nova spletna aplikacija in nova aplikacija za applove mobilne naprave. Androidna in okenska aplikacija v novi obliki sledita čez nekaj mesecev, saj njunega razvoja še niso zaključili. Za popolnoma nove aplikacije so se odločili, ker nadgrajevanje starih ne bi omogočilo dodajanje novosti brez poslabšanja uporabnosti. Med drugim so na željo uporabnikov dodali možnost različnih finančnih računov, kasneje načrtujejo tudi samodejno uvoz podatkov iz bank, storitev, kot je paypal, denarnic bitcoin. Nadejajo se, da bodo s tem pridobili še več milijonov uporabnikov.

Bitenc zagotavlja, da ne dostopajo do uporabniških podatkov, razen takrat, ko je treba rešiti kakšen problem. Pred analiziranjem podatkov, denimo za ustvarjanje infografik, jih najprej anonimizirajo. Aplikacijo je sicer možno uporabljati tudi anonimno, vendar samo v brezplačni obliki, pri plačljivi pa zakonodaja zahteva razkritje plačnika.

Ekipo podjetja Toshl trenutno sestavlja osem zaposlenih. Največ od 2,4 milijona registriranih uporabnikov, več kot pol milijona, je v ZDA. Sledijo Kitajska, Velika Britanija, Brazilija, Rusija, Španija. V Sloveniji imajo ta čas registriranih malo manj kot 17.000 uporabnikov. Letna naročnina na storitev z naprednimi funkcionalnostmi sicer stane 20 dolarjev.