Vnema se boj za podatke rekreativnih športnikov

Ameriški Under Armour je po map my fintess prevzel še endomondo in my fitness pal.

Objavljeno
06. februar 2015 13.38
Matjaž Ropret, Infoteh
Matjaž Ropret, Infoteh
Ameriški proizvajalec športnih oblačil in druge športne opreme Under Armour je za skupno 560 milijonov dolarjev (489 milijonov evrov) prevzel podjetji, ki razvijata rekreativni aplikaciji za pametne telefone my fitness pal in endomondo. Koliko časa bo še samostojna strava?

Under Armour, ki bi po besedah predsednika uprave Kevina Planka rad postal tehnološko podjetje, bo tako pod svojim okriljem imel kar tri ekipe, ki razvijajo aplikacije za rekreativne in profesionalne športnike. Že pred letom in pol je namreč za 150 milijonov dolarjev prevzel Map my fitness, ki je najbolj znan po aplikacijah map my run in map my ride.

Ameriška korporacija hoče biti med glavnimi ponudniki orodij za rekreativce, ki si želijo biti povezani v skupnost, deliti svoje rezultate z drugimi, jih statistično obdelovati in na podlagi zbranih podatkov izboljševati vadbo in dosežke. Vsi trije prevzeti ponudniki imajo s svojimi aplikacijami več kot 120 milijonov uporabnikov. V ozadju bodo najbrž vse aplikacije prešle na enotno platformo zbiranja podatkov.

S tem se bržkone začenja tudi konsolidacija na tem področju in večji boj med glavnimi ponudniki. Med njimi so tako razvijalci aplikacij - pri teh bo glavna tarča za prihodnje prevzeme verjetno strava, omenimo pa naj še runtastic - kot tudi proizvajalci športnih ur (Garmin, Polar, Tomtom, Suunto), ki se večinoma zanašajo na lastne platforme in aplikacije. Pri čemer je presenetljivo, da še nihče od njih ni prevzel katerega od neodvisnih razvijalcev aplikacij.

V boj za uporabnike se bodo vmešali še vsi trije glavni ponudniki operacijskih sistemov za pametne telefone. Apple, Google in Microsoft so v zadnjih mesecih namreč vsi predstavili platforme za integracijo in zbiranje »zdravstvenih« podatkov, na voljo ali v prihajanju pa so tudi ustrezne naprave. Pri Googlu ure s sistemom android wear, pri Microsoftu zapestnica microsoft band in pri Applu ura apple watch, ki prihaja aprila.