Bralna pismenost četrtošolcev konstantno raste, a ne v vseh skupinah    

V mednarodni raziskavi PIRLS so z vprašalniki za starše, učence in učitelje, iskali tudi povezavo med socialnoekonomskim statusom otrok in njihovo pismenostjo.

tor, 05.12.2017, 16:57

Ljubljana - Nobena država v mednarodni raziskavi bralne pismenosti Pirls v zadnjih 15 letih, ne napreduje tako konstantno kot Slovenija. Vendar vse skupine ne napredujejo enako - tisti otroci, ki imajo doma najboljše pogoje so v zadnjih letih tudi najbolj napredovali.

Pri pismenosti se prepletajo šolski kot obšolski dejavniki, nanjo izrazito vplivajo socialno-ekonomsko ozadja, zato ta ne more biti zgolj v domeni enega ministrstva, ampak vladni projekt, je dopoldne predlagala Andreja Barle Lakota, državna sekretarka na ministrstvu za izobraževanje. Zlasti zato, ker rezultati Pirls kažejo, da raven pismenosti in zmožnost učenja iz prebranih besedil četrtošolcev v primerjavi z drugimi državami ni ravno v zavidiljivem položaju, je ocenila Alenka Gril, namestnica direktorja Pedagoškega inštituta.

Za plačilo s kartico, Paypalom ali preko UPN (plačilni nalog), obiščite stran www.delo.si/digitalno in izberite paket po vaši meri. Imamo tudi takega z izdatnim popustom za naročnike na našo tiskano izdajo! Nato sledite navodilom za registracijo, v sklopu katere boste sklenili tudi digitalni naročniški paket.


Želite brati več?
Cenik
NAROČI
NAROČI
NAROČI
NAROČI
NAROČI
NAROČI
NAROČI
* Naročnina po preteku prvega meseca naročnine se obračuna po veljavnem ceniku Delo d.o.o.
Preberite posebne pogoje, povezane z digitalnimi naročninami.
Prijavi sovražni govor