Tekmovanje Bober spodbuja računalniško razmišljanje

Bober postaja eno najpopularnejših tekmovanj iz znanja računalništva.

Objavljeno
16. januar 2016 17.51
S. M.
S. M.
370 osnovnošolcev in dijakov s šolskih tekmovanj se je pomerilo na državnem tekmovanju Bober, ki ga je gostila Fakulteta za računalništvo in informatiko Univerze v Ljubljani.

Lani se je šolskega tekmovanja udeležilo 17 tisoč učencev in dijakov, letos pa že več kot 25 tisoč.

Bober tako postaja eno najpopularnejših tekmovanj iz znanja računalništva.

Tekmovalci, ki so v 45 minutah najbolje rešili 15 nalog, so si na državnem tekmovanju prislužili zlata in srebrna priznanja.

»V današnji družbi je kakovostno znanje računalništva nujno za vsakdanje delovanje vsakega posameznika in eden ključnih pogojev za razvoj in uspešno poslovanje gospodarstva, zato je treba računalniško razmišljanje čim prej približati mladim,« sporočajo organizatorji tekmovanja.

Bober sledi temu cilju, saj spodbuja zanimanje učencev in dijakov za računalništvo, razvija logično sklepanje, algoritmično razmišljanje ter spretnosti za reševanje problemov.

Mladi po besedah organizatorja na zanimiv in zabaven način spoznajo, da je računalništvo veliko več od brskanja po spletu, računalniških iger, poslušanja glasbe in gledanja filmov.

V Sloveniji tekmovanje organizira računalniško združenje ACM Slovenija v sodelovanju z univerzama v Ljubljani in Mariboru.

Najboljša tri mesta med osnovnošolci in dijaki po kategorijah so zasedli:


6. razred: 1. Erik Červek Roškarič, 2. Lenart Dolinar, 3. Enej Kocbek


7. razred: 1. Jure Kobe, 2. Peter Lekše, 3. Luka Černesl


8. razred: 1. Gaj Lan Kunaver, Nejc Amon, Rok Štular


9. razred: 1. Luka Hojak, 2. Žan Žnidar, 3. Tevž Lotrič


1. letnik: 1. Matija Krumpak, 2. Tim Kmecl, 3. Bor Grošel Simić


2. letnik: 1. Jernej Grlj, 2. Gregor Kikelj, 3. Miha Gjura


3. letnik: 1. Marija Marolt, 2. Maruša Kerenčič, 3. Matej Marinko


4. letnik: 1. Rok Krumpak, 2. Blaž Rojc, 3. Bor Brecelj