Že prvi dan minus 70 odstotkov!

Razprodaje: manj klasičnih sezonskih razprodaj in več akcijskih popustov.

Objavljeno
05. januar 2015 19.04
Božena Križnik, gospodarstvo
Božena Križnik, gospodarstvo
Ljubljana – Hitri obhod najbolj frekventnih ljubljanskih prizorišč zimske sezonske razprodaje tekstila in obutve kaže: Potrošniki še vedno ljubijo razprodaje, prav drenjati pa se niso več voljni. Trgovci pa so očitno prisiljeni ljubiti razprodaje še bolj kot prejšnja leta, saj so nekateri (iz srednjega in nižjega censkega razreda) blago že prvi dan pocenili celo za 70 odstotkov. Očitno so manj prodali do januarja. Čedalje manj je klasičnih razprodaj, za katere veljajo posebna pravila (recimo, da so artikli označeni s staro in z znižano ceno), in več ohlapneje reguliranih, a za trgovce cenejših prodajnih akcij, ki jih prepoznamo predvsem po obvestilu »popust se obračuna pri blagajni«