Predstavitvena informacija

Dober delodajalec ceni in razvija tudi mehke veščine

Služba zagotavlja finančno stabilnost, zadovoljstvo z delom pa ni odvisno le od številk. Ustrezno vodenje, konstruktivna komunikacija in prilagodljivost razmeram so izrednega pomena za spodbudno delovno okolje.
Objavljeno
15. oktober 2018 08.28
Posodobljeno
15. oktober 2018 08.31
Dobro vzdušje v kolektivu je pomembno za zadovoljstvo na delovnem mestu. Foto: Primož Bregar
Cilj vsakega podjetja so dobri finančni kazalniki. V ozadju uspeha so vedno zaposleni, na njihovo motivacijo pa močno vpliva zadovoljstvo z zaposlitvijo. To je odvisno od številnih dejavnikov, pri čemer je pošteno in redno plačilo osnova. Delovni uspehi poleg finančne stabilnosti prinesejo še osebno rast in nov zagon. Veliko vlogo igrajo možnosti, ki jih delodajalec oblikuje za lažje usklajevanje poklicnega in zasebnega življenja zaposlenih, ter navsezadnje sodelavci, na katere se lahko obrneš, ko potrebuješ pomoč.
 
K temu pripomore tudi negovanje mehkih veščin. Sem spada sposobnost konstruktivne komunikacije, ki pomaga pri oblikovanju dobrih odnosov med sodelavci in posledično tudi pri uspešnosti pri delu. Zelo pomembna je sposobnost timskega dela in sodelovanja med sodelavci pa tudi prilagodljivost in sposobnost reševanja nepredvidljivih situacij.
 

Prijazno delovno okolje se zrcali v opravljenem delu

Sposobnost delodajalca, da prisluhne in ustvari spodbudno delovno okolje, ni zanemarljiva. Nataša Kavčič, strokovna sodelavka v oddelku za informacije in pomoč strankam v podjetju HOFER, meni, da je dober delodajalec tisti, ki skrbi za svoje zaposlene – jih motivira in primerno nagrajuje:
 
»Pomembno je, da se zaveda, da so zaposleni ključ do uspeha in glavni kapital podjetja. Pri svojih sodelavcih cenim spoštovanje, zaupanje, komunikacijo in medsebojno pomoč. Na mojem delovnem mestu je bistvena vrednota prijaznost, saj vsak dan svetujemo našim strankam in jim pomagamo reševati težave. Rada opravljam svoje delo, ker je razgibano in raznoliko.«
 
image
Nataša Kavčič, strokovna sodelavka v oddelku za informacije in pomoč strankam: »Prijaznost je ključ do zadovoljnih kupcev in dobrih medsebojnih odnosov.« Foto: HOFER

 

Druženje zunaj zidov pisarne krepi odnose

Delodajalec nas spremlja ob pomembnih odločitvah in življenjskih prelomnicah. Ob dogodkih, kot so prva zaposlitev, zaključek šolanja in pričakovanje novega družinskega člana, se pojavi večja potreba po usklajevanju zasebnega in poklicnega življenja. S tem namenom pri HOFERju omogočajo različne ugodnosti. Posebne trenutke v življenju zaposlenih podjetje zaznamuje z drobnimi pozornostmi. Novozaposleni tako prejmejo paket dobrodošlice, bodočim staršem podari informativno mapo, vstop prvošolcev zaposlenih v šolo pa olajša z darilno vrečko s praktičnimi potrebščinami.
 
Dober način za krepitev odnosov so dogodki za zaposlene in t. i. team buildingi. Sodelavci v HOFERju se zunaj delovnega okolja družijo tudi na dogodkih, kot so športne prireditve, na obisku dedka Mraza za najmlajše in ob dnevih odprtih vrat upravno-logističnega centra.
 
image
Matej Šauperl, menedžer v oddelku marketinga in komunikacij, in Brigita Jäger, strokovna sodelavka v oddelku marketinga. Foto: HOFER

 
Brigita Jäger, strokovna sodelavka v oddelku marketinga, pravi: »Pri mojem delu pri podjetju HOFER mi je najbolj všeč, da imamo dober tim,« in o pomenu dobrega vzdušja dodaja: »Na delovnem mestu ne sme manjkati pozitivne naravnanosti, veselja do dela, strokovnosti in medsebojnega zaupanja. Pri svojih sodelavcih cenim timsko delo, pripravljenost pomagati, zaupanje, iskrenost in prijateljstvo, saj naši odnosi segajo tudi zunaj zidov pisarne.«
 
image
Foto: HOFER

 
Podjetje HOFER v Sloveniji ima že več kot 1800 sodelavcev, ki opravljajo različne poklice na različnih področjih – od uprave in logistike do prodaje. Za več informacij o ugodnostih in prostih delovnih mestih obiščite karierno spletno stran kariera.hofer.si.