Predstavitvena informacija
Motivirana ekipa je tudi bolj uspešna
Dober delodajalec sliši in upošteva zaposlene. Tako hkrati išče rešitve za napredek podjetja in ustvarja motivirano ekipo, ki opravlja naloge s še večjim elanom.
Odpri galerijo
Zaposleni so srce podjetja, saj poosebljajo skupne vrednote, kot so odgovornost, zanesljivost, enostavnost, sodelovanje, zaupanje, poštenost, skrbnost in znanje. Enako pomembno pa je tudi njihovo vsakodnevno delovanje, saj so kot pomemben člen podjetja ključ do njegove uspešnosti.
»Iskanje optimalnih logističnih rešitev je ključ do produktivnosti in trajnostnega razvoja podjetja,« pove Rok Cizej, področni vodja logistike: »Dejstvo je, da se motivacija celotne ekipe poveča, ko je delovna naloga opravljena. Takoj ko se poveča motivacija, pa se dvigne tudi produktivnost, kar pa je ključnega pomena za sistem našega podjetja.«
O pomenu zaupanja in sodelovanja dodaja: »Na delovnem mestu ne smejo manjkati poštenost, doslednost, zanesljivost in natančnost, zelo pomembna pa sta tudi spoštovanje sodelavcev in konstruktivna kritika. Sodelavce v podjetju HOFER druži tudi razumevanje pomena odnosa do sočloveka in družbene odgovornosti. Menim, da podjetje, ki je dober delodajalec, sliši, prisluhne in dejansko upošteva zaposlene.«
Podjetje HOFER ceni mnenje sodelavk in sodelavcev, zato redno izvaja ankete med njimi in na podlagi rezultatov uvaja izboljšave. Uvedli so tudi sistem podajanja predlogov Ideja z@ HOFER, v okviru katerega lahko zaposleni s svojimi zamislimi prispevajo k napredku in rasti podjetja. Ko določen predlog zaposlenega uresničijo, je ta tudi nagrajen. HOFER vlaga tudi v znanje sodelavcev v okviru HOFER AKADEMIJE z izobraževanji, ki so primerna tako za prodajalce kot za sodelavce v upravi in logistiki.
»Pri mojem delu mi je najbolj všeč, da je urnik fleksibilen, da je delo razgibano, plačilo pa pošteno in redno,« meni Nina Srdan, ki opravlja delo prodajalke. Delodajalec, ki zaposlenim zagotovi spodbudno delovno okolje z izpolnjenimi pogoji za uspešno opravljanje dela, hkrati pa omogoči usklajevanje poklicnega in zasebnega življenja, ohranjanje zdravja in dobrega počutja ter doseganje osebnih ciljev, na koncu pridobi. Pri podjetju HOFER zato ponujajo različne ugodnosti in izvajajo številne aktivnosti, s katerimi te omogočajo.
Delovno okolje mora po mnenju Brigite Jäger, strokovne sodelavke v oddelku marketinga, spremljati obilo pozitivne naravnanosti, veselja do dela, strokovnosti in medsebojnega zaupanja: »Pri svojih sodelavcih cenim timsko delo, medsebojno pomoč, zaupanje, iskrenost in prijateljstvo, saj naši odnosi segajo tudi zunaj zidov pisarne.«
Ekipni duh se krepi po uspešno opravljeni nalogi ali odkritju najboljše rešitve za dani izziv, vez med sodelavci pa se še hitreje ustvari zunaj delovnega okolja. Zaposleni se družijo na dogodkih, kot so izbrane športne prireditve, za katere jim podjetje krije stroške prijavnine, na obisku dedka Mraza za najmlajše in ob dnevih odprtih vrat upravno-logističnega centra. To so priložnosti, ki ustvarjajo temelj za dobro sodelovanje, ki se prenese tudi na delovno mesto. Podjetje pri delovanju vodi misel: »HOFER ni le trgovina, HOFER smo ljudje.«
Podjetje HOFER v Sloveniji tvorijo številni sodelavci in sodelavke, ki delajo v poslovalnicah, logističnem centru in v upravi podjetja. Naj bodo to sodelavci v nabavi, pravniki, strokovnjaki za IT, marketing ali drugi kadri, ki dnevno poganjajo motor podjetja – med seboj morajo uspešno sodelovati, zato sta dobro razumevanje in zaupanje zelo pomembni vrednoti.
Podjetje, ki sliši, hitreje najde optimalne rešitve
»Iskanje optimalnih logističnih rešitev je ključ do produktivnosti in trajnostnega razvoja podjetja,« pove Rok Cizej, področni vodja logistike: »Dejstvo je, da se motivacija celotne ekipe poveča, ko je delovna naloga opravljena. Takoj ko se poveča motivacija, pa se dvigne tudi produktivnost, kar pa je ključnega pomena za sistem našega podjetja.«
O pomenu zaupanja in sodelovanja dodaja: »Na delovnem mestu ne smejo manjkati poštenost, doslednost, zanesljivost in natančnost, zelo pomembna pa sta tudi spoštovanje sodelavcev in konstruktivna kritika. Sodelavce v podjetju HOFER druži tudi razumevanje pomena odnosa do sočloveka in družbene odgovornosti. Menim, da podjetje, ki je dober delodajalec, sliši, prisluhne in dejansko upošteva zaposlene.«
Dobre ideje morajo biti nagrajene
Podjetje HOFER ceni mnenje sodelavk in sodelavcev, zato redno izvaja ankete med njimi in na podlagi rezultatov uvaja izboljšave. Uvedli so tudi sistem podajanja predlogov Ideja z@ HOFER, v okviru katerega lahko zaposleni s svojimi zamislimi prispevajo k napredku in rasti podjetja. Ko določen predlog zaposlenega uresničijo, je ta tudi nagrajen. HOFER vlaga tudi v znanje sodelavcev v okviru HOFER AKADEMIJE z izobraževanji, ki so primerna tako za prodajalce kot za sodelavce v upravi in logistiki.
Prijetno delovno okolje je pogoj za uspešnost
»Pri mojem delu mi je najbolj všeč, da je urnik fleksibilen, da je delo razgibano, plačilo pa pošteno in redno,« meni Nina Srdan, ki opravlja delo prodajalke. Delodajalec, ki zaposlenim zagotovi spodbudno delovno okolje z izpolnjenimi pogoji za uspešno opravljanje dela, hkrati pa omogoči usklajevanje poklicnega in zasebnega življenja, ohranjanje zdravja in dobrega počutja ter doseganje osebnih ciljev, na koncu pridobi. Pri podjetju HOFER zato ponujajo različne ugodnosti in izvajajo številne aktivnosti, s katerimi te omogočajo.
Delovno okolje mora po mnenju Brigite Jäger, strokovne sodelavke v oddelku marketinga, spremljati obilo pozitivne naravnanosti, veselja do dela, strokovnosti in medsebojnega zaupanja: »Pri svojih sodelavcih cenim timsko delo, medsebojno pomoč, zaupanje, iskrenost in prijateljstvo, saj naši odnosi segajo tudi zunaj zidov pisarne.«
Ekipni duh se krepi po uspešno opravljeni nalogi ali odkritju najboljše rešitve za dani izziv, vez med sodelavci pa se še hitreje ustvari zunaj delovnega okolja. Zaposleni se družijo na dogodkih, kot so izbrane športne prireditve, za katere jim podjetje krije stroške prijavnine, na obisku dedka Mraza za najmlajše in ob dnevih odprtih vrat upravno-logističnega centra. To so priložnosti, ki ustvarjajo temelj za dobro sodelovanje, ki se prenese tudi na delovno mesto. Podjetje pri delovanju vodi misel: »HOFER ni le trgovina, HOFER smo ljudje.«
Vsi, ki iščete novo priložnost in si želite postati del ekipe, lahko preverite HOFER ugodnosti in prosta delovna mesta na karierni spletni strani kariera.hofer.si.