Predstavitvena informacija

Davčna blagajna, ki deluje tudi na vrhu Triglava

Uvedba davčnih blagajn pred dvema letoma ima večji pozitivni učinek na državni proračun, kot so ga sprva predvideli. Telekom Slovenije ponuja preproste rešitve tudi za izdajanje računov na terenu.
Objavljeno
16. avgust 2018 07.50
Posodobljeno
16. avgust 2018 07.55
Mobilna blagajan Pantheon Foto Telekom Slovenije
Delo
Delo
V Sloveniji je od začetka leta 2016 obvezna uporaba davčnih blagajn, ki omogočajo izdajo davčno potrjenih računov. Z uporabo davčne blagajne se vsak izdani račun zabeleži in potrdi v realnem času tudi na strežniku Finančne uprave RS. Zato so se morali izdajatelji računov, podjetja in podjetniki opremiti z davčnimi blagajnami. Enostavno rešitev za davčno blagajno ima tudi Telekom Slovenije.

Partner s tradicijo
Gotovo je bila odločitev za davčno blagajno ponudnika, ki ima dolgoletne izkušnje in tradicijo, bolj mikavna. Svojo rešitev so skupaj s partnerskim podjetjem ponudili tudi v Telekomu Slovenije. Trenutno imajo v ponudbi rešitev Mobilna blagajna v dveh različicah, v kratkem pa pripravljajo še eno novo rešitev, ki jo bodo predstavili v prihodnjih dneh.

Mobilna blagajna je že uveljavljena rešitev, ki deluje na napravah Android in omogoča preprosto uporabo, hitro izdajo računa ter varno shranjevanje podatkov v oblaku. »Poleg preprostega in hitrega delovanja mobilno blagajno odlikuje tudi varnost, saj se računi samodejno shranjujejo na strežnikih Telekoma Slovenije. Ob tem je zelo preprosta za uporabo in namestitev, saj lahko podjetja Mobilno blagajno uporabljajo na obstoječih tablicah in mobitelih brez posegov v infrastrukturo, doda se le namenska aplikacija. Mobilno blagajno priporočamo manjšim in srednje velikim podjetjem, ki velik del svojega poslovanja opravljajo na terenu ali vodijo manjšo storitveno dejavnost, kot so npr. frizerski saloni, kozmetični saloni, butične trgovine ipd.,« pravijo v Telekomu Slovenije.

Prva različica Mobilne blagajne (Pantheon RA, cena licence 10,90 evra brez DDV na mesec) je primerna za tiste, ki imajo le eno blagajno, druga (Pantheon RC, cena licence 14,90 evra brez DDV na mesec) pa za tiste, ki imajo več blagajn, lahko tudi na različnih, premičnih ali občasnih lokacijah.
 
Pametni telefon, tiskalnik in internetni dostop
Katero opremo pa potrebujemo za izdajanje davčno potrjenih računov na terenu? Poleg licence za eno od njihovih Mobilnih blagajn uporabnik potrebuje le pametno napravo z operacijskim sistemom Android, tiskalnik in dostop do mobilnega interneta. Pri tem lahko podjetniki vso potrebno opremo kupijo pri njih po zelo ugodnih cenah. »Priporočamo androidno napravo Sunmi V1, to je elegantna in majhna naprava z zaslonom na dotik in vgrajenim tiskalnikom ter polnilno postajo. Na voljo je po ugodni ceni že od 60 evrov, z možnostjo plačila na obroke za čas vezave, tj. 24 obrokov po 2,50 evra,« razložijo v Telekomu Slovenije.
»Da lahko naši uporabniki začnejo mobilno blagajno uporabljati v najkrajšem možnem času, jim v akcijskem obdobju, ki traja do konca leta 2018, ponujamo tudi brezplačno pomoč pri namestitvi blagajne prek oddaljenega dostopa,« še dodajo.
 
Združljiva z različnimi informacijskimi sistemi
Podjetja uporabljajo različne poslovnoinformacijske sisteme (ERP), zato se pred odločitvijo za nakup rešitve za davčno blagajno postavi logično vprašanje: »Ali je davčna blagajna združljiva z našim informacijskim sistemom?« Pri rešitvah Telekoma Slovenije je strah pred nezdružljivostjo neutemeljen. Kot nam pojasnijo sogovorniki iz podjetja, je del Mobilne blagajne tudi t. i. Zaledna pisarna v oblaku, kjer lahko uporabnik upravlja parametre Mobilne blagajne, njene šifrante, preglede ter uvoze in izvoze podatkov (računi, blagajniški zaključki, izdano blago).

»Dostop do Zaledne pisarne lahko uporabnik dodeli tudi drugim uporabnikom, kot so npr. računovodski servisi. Izvozi imajo standardizirani format, tako da jih lahko izvozimo v različne poslovnoinformacijske sisteme (ERP). Pri tistih podjetjih, ki imajo zunanji računovodski servis, pa je poglavitna prednost tudi v tem, da stranka in računovodja delata na isti bazi podatkov, kar pomeni, da ni potrebnih dvojih vnosov, dokumentov ni treba fizično dostavljati računovodskemu servisu, podjetnik samostojno vodi svoje poslovanje, računovodja na podlagi vnesenih podatkov preprosto opravlja svoje delo, oba pa prihranita čas in denar,« pojasnijo v Telekomu Slovenije.
 
Tudi na Triglavu
Delovanje mobilne davčne blagajne je tesno povezano s pokritostjo s signalom. Kot pravijo v Telekomu Slovenije, njihovo omrežje zagotavlja več kot 98-odstotno pokritost prebivalstva s signalom LTE/4G. »V primeru slabše pokritosti ali izpada mobilnega signala lahko poslovni uporabniki prek Mobilne blagajne nemoteno izdajajo račune, ki pa v tem primeru niso davčno potrjeni. Davčni računi se samodejno potrdijo, ko pride Mobilna blagajna v območje pokritosti z mobilnim ali Wi-Fi signalom in se vzpostavi internetna povezava,« sklenejo v Telekomu Slovenije. Če se malo pošalimo, bi lahko davčno potrjen račun izdali tudi na vrhu Triglava.
 
Dober nasvet za novopečene podjetnike
Podjetništvo je življenjska pot, ki je posuta z izzivi, zato je dobro delujoča informacijsko-tehnološka podpora ključna za lažje premagovanje številnih podjetniških izzivov. Toliko bolj, če smo na začetku podjetniške poti. Prav tistim, ki so šele stopili na pot podjetništva, strokovnjaki Telekoma Slovenije priporočajo izbiro enega od njihovih poslovnih paketov. »Vsi poslovni paketi poleg telekomunikacijskih storitev namreč že vsebujejo tudi najnujnejše IT-rešitve, in sicer: Office 365 »Business Essentials« ter osnovno spletno stran. Poleg tega ponujamo tudi številne dodatne možnosti za optimizacijo poslovanja in boljšo informacijsko učinkovitost: razširjeno in napredno spletno stran (opcijsko tudi s spletno trgovino), Office 365 »Business« in »Business premium«, Pametni vozni park, paket varnostnih rešitev in drugo,« razlagajo sogovorniki iz Telekoma Slovenije.

Na koncu pogovora nam posebej omenijo še storitev Mobilna storitvena platforma, ki je namenjena podjetjem s katerokoli terensko ali storitveno dejavnostjo. V okviru storitve se z naročnikom pogovorijo, analizirajo poslovanje podjetja in poiščejo rešitev za digitalizacijo obrazcev, elektronski zajem podpisov, centralni nadzor in shranjevanje delovnih procesov in dokumentacije, mobilno tiskanje in poročanje in celostno podporo terenski prodaji prek zaledne platforme v oblaku. »Storitev deluje na vseh napravah z nameščenim operacijskim sistemom Android, odlikujejo pa jo najemni model s fiksnimi mesečnimi stroški in nizki stroški implementacije ter hitra in enostavna uvedba rešitve na ključ,« še izvemo.
 
www.telekom.si/poslovni