Predstavitvena informacija

Linkedin ni le kadrovsko vozlišče, z njim lahko družba povečuje ugled

Digitalna osebna izkaznica, s katero podjetje lažje išče zaposlene, poslovne partnerje in predstavlja svojo kulturo.
Fotografija: FOTO: Shutterstock
Odpri galerijo
FOTO: Shutterstock

Dobra polovica kupcev raziskuje ponudnike prek njihovih profilov na linkedinu, malo manj kot pol jih nato zaide še na njihovo spletno stran, twitter …, prav toliko jih tudi najde potencialne stranke prek tega omrežja. Kar sedemkrat večja verjetnost je, da bo naslovnik odprl ponudbo, če jo bo dobil prek linkedina in ne po elektronski pošti. S svojo stranjo se v tem omrežju pojavlja manj kot tri odstotke podjetij v Sloveniji.

Več na http://www.delo.si/delove-podjetniske-zvezde/novice/linkdin-ni-le-kadrovsko-vozlisce-z-njim-lahko-druzba-povecuje-ugled-49349.html