Airbnb je od leta 2008, ko je nastal, z oddajanjem namestitev zbral le 240 milijonov dolarjev davkov, saj teh ne pobira in plačuje povsod, temveč le tam, kjer ima za to sklenjene dogovore.
Zdaj se je za pobiranje in plačevanje davkov z naslova oddaje domov dogovoril še z oblastmi v osmih ameriških mestih in okrožjih, z ameriško zvezno državo Teksas ter pristojnimi v 31 mestih v Franciji, s čimer je pridobil 275 sporazumov, je za tiskovno agencijo Reuters pojasnil tiskovni predstavnik podjetja Nick Papas.
Podjetje bo pobiranje davkov, ki bodo enaki kot tisti, ki veljajo za hotele, v okviru na novo sklenjenih sporazumov uvedlo s 1. majem.
Teksas je, denimo, 20. država v ZDA, s katero je Airbnb sklenil davčni dogovor. S tem, ko sklepa sporazume z vse več ameriškimi zveznimi državami, se izogiba kritični opoziciji v določenih okoljih.
Kako uspešno bo družba pobirala in plačevala davke, ni jasno. Tudi že sklenjeni dogovori so namreč še »mladi«. Kritiki tovrstnih sporazumov opozarjajo, da lokalne oblasti ne bodo imele dovolj podatkov o najemodajalcih pri Airbnb, ki bi jim omogočali ustrezen nadzor nad plačilom davkov.
Podjetje se sicer z davčnimi dogovori trudi, da bi ovrglo enega glavnih očitkov hotelske industrije, ki se upira širitvi platforme v največjih mestih, to je, da ne plačuje davkov in predstavlja nelojalno konkurenco.
Airbnb ima sedež v ameriškem San Franciscu in deluje v več kot 65.000 mestih. Njegova vrednost je ocenjena na 31 milijard dolarjev.