Ekonomistka je priložnost našla v vezenju

Ljudje vedno bolj cenijo ročno izdelana, personalizirana darila, v tem je Lea Vrebac našla tržno nišo.

Objavljeno
10. september 2016 20.59
Sonja Kolarič
Sonja Kolarič
Raznovrstne ročne spretnosti so bile ekonomistki Lei Vrebac vedno blizu, po rojstvu prvorojenca Tomija pa se je nad njimi še bolj navdušila; želela je, da njegovo sobico in oblačila krasijo unikatni izvezeni našitki. Nad izdelki je bila navdušena, zato jih je ob različnih priložnostih podarjala tudi prijateljem in članom družine. Njihove pozitivne reakcije so ji dale elan, da je sledila svoji umetniški žilici, združila različna znanja in zanimanja v eno samo ter tako svoj hobi prenesla v poslovni svet. Tako je nastal Tomster Style, ki je nova blagovna znamka unikatnih in poosebljenih ročno vezenih izdelkov.

Za poosebljena darila so kupci pripravljeni odšteti več

Vezenja jo je naučila tašča, ki ji še vedno pomaga, ko se znajde v časovni zagati. Zadala si je, da tradicionalno ročno spretnost vezenja z malo ustvarjalnosti in svežimi idejami spremeni v moderne, zabavne, unikatne in uporabne izdelke. Blagovno znamko je Vrebacova poimenovala po sinu, ki raste skupaj z njenimi izdelki, ter ji skupaj s hčerko Leilani vliva pogum in ideje za nadaljevanje. Imenu blagovne znamke je zaradi mednarodne uporabe in prepoznavnosti dodan angleški pridih.

Vrebacova opaža, da ljudje vedno bolj cenijo personalizirana darila in so zanje pripravljeni odšteti tudi malo več denarja. Glede na povpraševanje in želje kupcev tako v ponudbo dodaja vedno nove izdelke. Trenutna ponudba tako obsega vse od otroških slinčkov, rutk, trakov, krilc, šolskih vrečk, blazinic, brisač, krstnih prtičkov in slik, ki z ročno vezeno aplikacijo dobijo svoj pomen in predstavljajo popolno osebno darilo.

Čedalje več naročil je z druge strani Atlantika

Izdelke prodaja na svoji spletni strani, uporablja tudi družbena omrežja facebook, instagram in twitter. Nekatere izdelke prodaja v nekaterih lokalnih trgovinah v Pivki in Postojni. Pred tremi meseci se je podala še na mednarodni trg, saj je začela prodajati na spletnem portalu Etsy, ki je v svetu med vodilnimi spletnimi trgovinami, v kateri lahko ustvarjalci z vsega sveta ponudijo svoje izključno rokodelske izdelke, material za ustvarjanje in vintage predmete, starejše od 20 let. »To je bila prava poteza, rezultati se že kažejo. Vedno več naročil prihaja iz Kanade, Velike Britanije in ZDA,« pravi Vrebacova.

»Postavitev spletne trgovine na Etsyju je brezplačna, ob prodaji izdelka zaračunajo 3,5-odstotno provizijo od prodajne cene, vsaka objava izdelka z največ petimi fotografijami za obdobje štirih mesecev pa stane 16 centov,« je z ugodnim poslovanjem na mednarodni ravni zadovoljna Lea Vrebac. Pravi pa, da je za takšno poslovanje potrebno dobro znanje angleščine, saj se tako lažje informiraš, učinkoviteje predstaviš svoje izdelke in lažje komuniciraš s strankami, sodeluješ na forumih, kar koristi prepoznavnosti trgovine.

Za zdaj še posluje prek osebne dopolnilne dejavnosti, vendar si želi postopnega prehoda v podjetniške vode. V načrtu ima odprtje lastne trgovine, ki bi ponujala najboljše izmed raznovrstnih lokalnih rokodelcev in tako potrošnikom omogočila dostop do široke palete kakovostnih in domačih darilnih izdelkov za različne priložnosti.