Ivo Boscarol: Kriza je samo eno obdobje poslovanja

Je trenutna situacija priložnost ali ovira za inovacije? Na to vprašanje so v včerajšnjem spletnem pogovoru v organizaciji Ekonomske fakultete Univerze v Ljubljani govorili Ivo Boscarol (Pipistrel), Matej Čer (Avant Car), Marko Javornik (Voyego) in Miha Škerlavaj z ekonomske fakultete.
Fotografija: Panoge v katerih delujejo Pipistrel, Avant Car in Voyego so tiste, ki bodo spreminjale prihodnost. FOTO: Hočevar Uroš
Odpri galerijo
Panoge v katerih delujejo Pipistrel, Avant Car in Voyego so tiste, ki bodo spreminjale prihodnost. FOTO: Hočevar Uroš

»V vsaki krizi, transformaciji, se karte na novo delijo,« meni Miha Škerlavaj. Četudi finančne krize iz 2008 ne moremo primerjati z današnjo, je sedaj pravi čas za spremembe, iz ekonomske fakultete. Podjetja, ki so se najbolje odrezala v zadnji gospodarski krizi, so bila po analizi Boston Consulting Group tista, ki so imela likvidnostne rezerve in so vlagala v strateške rešitve. Več na svetkapitala.delo.si

Več iz te teme:

Komentarji: