Avtomobilska industrija se bo zdaj spreminjala še bolj

Prevladujejo trije možni scenariji: kriza v obliki črke V, U ali L.

Objavljeno
25. marec 2020 06.00
Posodobljeno
25. marec 2020 06.00
Partner pri svetovalnem podjetju Kearney Branko Žibret: Težave z dobavami so za nekoga, ki je lahko alternativni vir, tudi priložnost.
Foto Ljubo Vukelič
Ljubljana – V teh razmerah, ko se sicer vsi ukvarjajo s kratkoročnimi kriznimi ukrepi, se sprošča tudi določena količina časa, ki ga je smiselno izkoristiti za pripravo na čas po normalizaciji razmer, pravi partner v svetovalni družbi Kearney Branko Žibret. Z njim smo se pogovarjali, kako naj podjetja ravnajo v krizi in kako naj se pripravijo na izhod iz nje. Podjetjem grozijo nevarnost okužbe zaposlenih, prekinitev dobav, pomanjkanje naročil ... Kako naj se organizirajo v tej krizi?Ne glede na dogajanje je vedno prva skrb zaščita ljudi. Priporočljivo je, da jih čim več dela doma, za tiste, ki ne morejo, denimo v ...