Digitalna zrelost je konkurenčna prednost

Z digitaliziranim poslovanjem se podjetja hitreje prilagodijo novim razmeram in povečajo prihodke.

Objavljeno
07. junij 2020 17.00
Posodobljeno
07. junij 2020 17.00
Digitalno zrela podjetja podprejo svoje ključne procese s primerno tehnologijo. FOTO: Jože Suhadolnik
Vinko Seliškar
Vinko Seliškar
Digitalno zrelost najdemo v preseku agilnosti kulture, prilagodljivosti procesov, inovativnosti zaposlenih in digitalizacije poslovanja. »Večji ko je presek, bolj digitalno zrelo je podjetje,« pravi Tjaša Poljšak, direktorica področja prodaje in trženja v podjetju Mikrocop, in dodaja: »Digitalna zrelost je danes pomembnejša kot kadarkoli do zdaj. Narava trga je neizprosna in podjetja, ki se ne znajo ali nočejo prilagoditi novi stvarnosti, s takim razmišljanjem ogrožajo svoj obstoj.«Da slovenska podjetja v primerjavi s tujimi povprečno dosegajo manjšo stopnjo digitalne zrelosti, je pokazala raziskava o stanju in trendih ...