Dobra izkušnja kupca proda izdelek

Napredna podjetja CRM so uporabnike že naučila, kaj je odlična nakupovalna izkušnja.

Objavljeno
06. april 2020 10.00
Posodobljeno
06. april 2020 10.00
Tehnologija na različnih ravneh postaja ključni element pozitivne uporabniške izkušnje. FOTO: Reuters
Jože Polh
Jože Polh
Preverili smo, kaj bo letos gnalo razvoj rešitev za upravljanje odnosov s strankami (CRM). Orodja CRM postajajo vse bolj sposobna »branja misli«, a le, če se hranijo z masovnimi podatki. Skrb za uporabniško izkušnjoPosel se danes bolj kot kadarkoli prej vrti okoli kupca. Že letos naj bi uporabniška izkušnja postala najboljši diferenciator blagovnih znamk. Po ugotovitvah raziskave podjetja Salesforce se potrošniki s tem strinjajo. Kar 84 odstotkov vprašanih je namreč uporabniško izkušnjo uvrstilo na enako raven kot sam izdelek ali storitev.Premagovanje konkurence zgolj na račun cene ali posameznih lastnosti izdelka se že zdi ...