Jennifer Atkinson

Profil: Meri tudi na manj premožne stranke, svetuje pa samo osebno ali po telefonu.
Fotografija: Z dobrim načrtom od izvršne direktorice do predsednice uprave ITC. FOTO Jenifer Atkinson
Odpri galerijo
Z dobrim načrtom od izvršne direktorice do predsednice uprave ITC. FOTO Jenifer Atkinson

Uspešna voditeljica britanske potovalne agencije ITC, ki svojim strankam ponuja predvsem razkošna potovanja v eksotične kraje, vztraja pri tem, da bo njena agencija tudi v prihodnje prodajala potovalne programe osebno ali po telefonu, ne pa na internetu.

Jennifer Atkinson je po študiju prava na britanski Univerzi v Lancastru začela svojo kariero kot strokovnjakinja za oglaševanje in leta 2002 se je pridružila britanski potovalni agenciji ITC (Inspiring Travel Agency) kot vodja oglaševanja. Družba ITC se je uveljavila kot agencija, ki za svoje premožne stranke ureja predvsem razkošna potovanja v oddaljene eksotične kraje, vendar je leta 2009 družba močno občutila posledice gospodarske krize, saj je bilo med krizo precej manj ljudi pripravljenih plačevati drage in razkošne počitnice. ITC je imela takrat rekordno izgubo, ki je presegla milijon funtov, poleg tega je takrat Drew Foster, ustanovitelj in vodja družbe, hudo zbolel za rakom, tako da ni mogel začeti reševati družbe. Atkinsonova je zato sama pripravila načrt za okrevanje družbe in ga predstavila Fosterju, ki jo je nato imenoval za novo izvršno direktorico ITC.


Načrt je deloval


Agencija je pod vodstvom Atkinsonove sprva odpustila precej zaposlenih (število zaposlenih se je zmanjšalo s 130 na 80) in se začela bolj posvečati manj premožnim strankam, vendar je še vedno ponujala počitnice, skrbno prilagojene željam posameznikov. Načrt, ki ga je Atkinsonova pripravila za okrevanje družbe, je v nekaj letih začel delovati: ITC ima zdaj 95 milijonov funtov letnih prihodkov in posluje z dobičkom, tudi število zaposlenih se je povečalo in zdaj zaposluje 210 ljudi.

Atkinsonova pravi, da ima ITC še vedno veliko stalnih strank med zvezdniki iz sveta popularne glasbe, znanimi športniki in poslovneži, ki so za potovanja pripravljeni odšteti nekoliko več denarja, vendar se družba posveča tudi tistim s tanjšo denarnico. Atkinsonova je prepričana, da znajo ljudje še vedno najbolj ceniti osebno svetovanje ali svetovanje po telefonu, saj lahko tako podrobno prilagajajo potovalni program svojim željam in se natančno prepričajo, kaj vse lahko pričakujejo med svojimi počitnicami, zato ITC svojih potovalnih programov še vedno ne prodaja po internetu.

Pred kratkim je Atkinsonova postala predsednica uprave ITC, da bi – kot sama pravi – imela več časa za pripravo dolgoročnih strateških načrtov družbe in da se ji ne bo več treba podrobno ukvarjati z vsakodnevnim poslovanjem zdaj zelo uspešne potovalne agencije.

Komentarji: