Kako posluje češka lastnica Radenske

Češki proizvajalec pijač se je sredi poslovnega leta kadrovsko prestrukturiral
Fotografija: Radenska, Kofola, 17.3.2016, Radenci [radenska, kofola, 7 up, pepsi, ora, oaza] Foto Tadej Regent/delo
Odpri galerijo
Radenska, Kofola, 17.3.2016, Radenci [radenska, kofola, 7 up, pepsi, ora, oaza] Foto Tadej Regent/delo

Češka skupina Kofola, pod okrilje katere med drugim sodi tudi Radenska, je v prvih devetih mesecih leta ustvarila 214,23 milijona evrov prihodkov od prodaje, kar je 2,3 odstotka več kot v istem obdobju lani. Dobiček iz poslovanja (EBIT) je Kofola na letni ravni povečala za 39 odstotkov, na 16,57 milijona evrov, so sporočili iz družbe.

Na češkem trgu je skupina prodajo od lani povečala za 10,1 odstotka, Čehi pa so tradicionalno največ kupovali blagovne znamke Kofola, Rauch in Vinea, so sporočili iz Kofole. Na slovaškem trgu se je prodaja povečala za tri odstotke, na kar je znatno vplivala dobra prodaja znamke Rajec. Prodaja najhitreje rastoče blagovne znamke v portfelju Kofola, blagovne znamke Ugo, se je kot rezultat dobrega poslovanja 79 svežih barov in salaterij povečala za 15,6 odstotka. V regiji Adriatic – v njej je nosilno podjetje Radenska – je skupina še vedno zelo uspešna in dosega 5,2-odstotno rast prodaje v primerjavi z lani. Radenska je v lasti Kofole od leta 2015.

Jannis Samaras, ki je doslej vodil tako celotno skupino Kofola kot tudi aktivnosti na Češkem in Slovaškem, se je zaradi rasti skupine odločil za vodenje skupine Kofola. Mesto vodenja češko-slovaških aktivnosti je prepustil dosedanjemu finančnemu direktorju skupine Kofola, Danielu Buryšu. Mesto finančnega direktorja skupine Kofola bo prevzel Pavel Jakubik.

Preberite še:

Komentarji: