Knjiga o zaodrju uspeha Netflixa

Reed Hastings, glavni izvršni direktor družbe, bo pisal tudi o »kontroverznih« kadrovskih praksah v podjetju.

Objavljeno
23. februar 2020 12.00
Posodobljeno
24. februar 2020 07.54
Reed Hastings, šef Netflixa, je spremenil pogled sveta na to, kako kupovati videovsebine. FOTO: Reuters
Kdaj je dovolj zgodaj – in hkrati ne prepozno – da milijarder in uspešen podjetnik napiše knjigo, v kateri občinstvu obljublja razkritje vsaj dela svojih »prijemov«, ki so mu pomagali uspeti? In seveda, da z njo tudi še kaj zasluži. Morda je prava številka 23 let.Reed Hastings, glavni izvršni direktor družbe Netflix, je podjetje s partnerji ustanovil leta 1997. Letos, natančneje 12. maja 2020, bo v knjigi izšla njegova zgodba o tem, kako se je Netflix iz prodajalca DVD po pošti razvil v distributerja filmskih vsebin s pomočjo spleta. Knjigo z naslovom No Rules Rules: Netflix and the Culture of Reinvention je pripravil v ...