Koroška Robeta s pametnim avtodomom na pot okoli sveta

V butično izdelanih počitniških vozilih proizvajalca Robeta vrhunska Garminova tehnologija. 
Fotografija: Notranjost avtodoma z Garminovim prikazovalnikom v kuhinji. FOTO: Arhiv Robete
Odpri galerijo
Notranjost avtodoma z Garminovim prikazovalnikom v kuhinji. FOTO: Arhiv Robete

Šentjanž pri Dravogradu – Avtodomi slovenskega proizvajalca Robeta bodo odslej opremljeni z najsodobnejšo Garminovo tehnologijo, po kateri bodo njihova vozila ne le butična, izdelana po željah naročnika, temveč tudi inteligentna.

»Tehnologija bo letos postala del serijske opreme vozil Robeta. S podjetjem Garmin, s katerim smo podpisali dogovor o sodelovanju, smo jo premierno skupaj predstavili januarja na drugem največjem evropskem sejmu karavaninga, v nemškem Stuttgartu, in doživeli velik odziv,« je povedal Igor Pirtovšek, direktor Robetine komerciale. Tehnologija garmin fusion je preprosta za uporabo. Prek centralnega snemljivega prikazovalnika, ki je prvotno zastavljen kot avdio navigacijski sistem, med drugim omogoča upravljanje ogrevanja, hlajenja, celo prižiganje in ugašanje luči, torej enostavno krmiljenje z vsemi elektronskimi napravami v vozilu.

Novost ne bo podražila Robetinih avtodomov. Tako bo najcenejšega še vedno mogoče kupiti že za 44 tisočakov, najdražjega, odvisno od želja kupcev, pa tudi za 90.000 evrov. Lani so v podjetju izdelali 110 vozil, letos se bodo že približali dvestotim. »Proizvodnja je zasedena pol leta vnaprej. Naš cilj je, da jo do leta 2022 povečamo na 300 vozil na leto, s čimer bomo še vedno lahko ohranjali butičnost in individualnost,« pove Primož Kotnik, solastnik podjetja, ki so ga ustanovili leta 2011 iz družinske strasti do karavaninga.

Ker je vsako vozilo iz njihove proizvodnje izdelano po željah kupca, so vsi avtodomi unikati. »Osnova za izdelavo so štirje avtomobili: Citroënov jumper, Fiatov ducato, Peugeotov boxer in Mercedesov sprinter. Notranjost izdelamo po željah kupca. Smo edini proizvajalec, ki za kakovost opravljenega dela jamči s podpisom montažerja, ki je vozilo montiral,« pravi Kotnik.

FOTO: Tomo Jesenicnik
FOTO: Tomo Jesenicnik

 

Kupci niso le bogati upokojenci


V Robeti merijo na 10- do 15-odstotni delež kupcev avtodomov na evropskem trgu, ki ne stavijo na serijsko izdelan avtodom, saj si želijo, da ima vozilo osebno noto in pečat. »V avtodom želimo prenesti udobje, ki ga imajo doma, pa naj bo to z izbiro opreme ali pohištva, ki ga izdelujemo v lastni mizarski delavnici, barve, z najrazličnejšo dodatno opremo ... Željam naročnikov sledimo glede na njihov življenjski slog. Na primer, za mlad par, ki se ukvarja s padalstvom, smo morali zagotoviti prostor za padala. Za lastnika treh psov smo prilagajali barvo in kakovost stenskih oblog. Imeli smo kupca, ki je vztrajal, da v avtodom namestimo pečico. Pa spet drugega, ki je želel centralni sesalni sistem. Takšne želje niso neizvedljive, a se veliki serijski proizvajalci avtodomov z njimi ne želijo ukvarjati,« pravijo v Robeti, ki je lani pridobila certifikat proizvajalca avtodomov, ki jih postavlja ob bok vsem svetovno znanim proizvajalcem avtodomov.

Kupci prihajajo iz številnih evropskih držav. Zmotno je prepričanje, da so to še vedno samo premožni upokojenci. Vse več je tudi mladih parov in družin z otroki. Na avtodom, ki so si ga izbrali, v povprečju čakajo najmanj tri in največ štiri mesece. »V vozilo je treba vgraditi več kot 300 različnih elementov,« razloži Igor Pirtovšek.

Z Robetinim avtodomom se na zelo posebno pot, dveletno potovanje okoli sveta, avgusta odpravlja štiričlanska družina iz Švedske. »Ob nakupu vozila smo se dogovorili, da bodo naši ambasadorji. Njihova doživetja bomo lahko spremljali na posebnem blogu z imenom happyfamilyinavan,« je povedal Primož Kotnik in dodal, da prodaja njihovih avtodomov terja individualni pristop: »​Robeta je kot velika družina. Želimo, da so vsi, ki so del nje, izjemno zadovoljni.«

FOTO: Tomo Jesenicnik
FOTO: Tomo Jesenicnik

Komentarji: