Na Brniku brez sedeža na letalu ostalo okoli 50 potnikov

Združili so leta za München in Dunaj, presežek potnikov pa so sporočili le malo pred odhodom.
Fotografija: Potniki so na Brniku morali iskati nadomestne lete. Foto Aljaž Vrabec
Odpri galerijo
Potniki so na Brniku morali iskati nadomestne lete. Foto Aljaž Vrabec

Brnik - Mirno poletno jutro se je za okoli 50 potnikov za München in Dunaj spremenilo v nervozno iskanje novega leta. Pri Adrii so namreč združili leta, kratko pa so potegnili številni ljudje s kupljeno karto.

Na letališču so rekli, da je tako občuten potniški presežek nastal zaradi sobotne popoldanske nevihte, ko so z Brnika odpovedali več odhodov. V Adrii Airways sicer trdijo, da so potnike o omenjenem združenem letu obvestili že 19. avgusta. »Vse potnike, ki so nam posredovali kontaktne informacije, smo o odstopanju urnika letenja obveščali 19. avgusta,« so dodali pri Adrii. 



Številne potnike so tako premestili na kasnejše lete, med drugim tudi na današnji združen let do Münchna preko Dunaja. A to ni edina razlaga, saj je gospod na drugem okencu povedal, da so leta združili »zaradi nepričakovanega servisa večjega letala«.

Tega v Adriini službi za stike z javnostjo niso mogli komentirati, saj niso bili seznanjeni »s strani koga konkretno je potnik prejel domnevne informacije o vzrokih za združitev današnjih poletov.«


»Zglasite se pri okencu«


Nekaj sreče so imeli zgolj potniki, ki so prijavo na let opravili včeraj zjutraj preko spleta, a tudi internetna prijava marsikoga ni spustila skozi. Da nekaj ne bo dobro, je tako nakazovalo že obvestilo: »Prosimo zglasite se pri okencu za prijavo.«

Namesto, da bi potniki že prej vedeli za zaplet, so šele na Brniku spoznali, da za mnoge na letalu ne bo prostora. S pravimi informaciji bi si namreč nadomesti let lahko našli preko letališč v soseščini (Zagreb, Benetke, Celovec, Dunaj …) in prihranili precej časa in živcev.



Nov let smo našli sami


Nesrečnežem s karto, vendar brez sedeža, ni preostalo drugega, kot da se postavijo v dolgo vrsto, da jim uslužbenca Adrie najdeta nadomestni let. Toda iskanje novih letov in prestavljanje kart je za vsakega potnika trajal vsaj deset minut, ostala letala do Frankfurta, Parisa in Züricha pa so bila hitro polna, ali pa so odletela, še preden je večina prišla na vrsto.

V našem primeru bi morali prek Münchna pot nadaljevati do Basla, vendar pri Adrii niso imeli rešitve. Poiskali smo jo sami in našli let preko Celovca, Dunaja, Münchna do Basla, izgubljeni čas v primerjavi z načrtovanim (in kupljenem) letom pa je približno štiri ure. Ko smo s to idejo spet prišli na vrsto, je uslužbenec sprva malo povzdigoval obrvi, a nato je na stroške Adrie le zamenjal let, na še dodatno prigovarjanje pa so uredili tudi kombi prevoz od Brnika do Celovca.


Uslužbenca sta mirno prenašala jezo


Vsi te sreče niso imeli. Potniku pred nami so let prek Münchna do Londona zamenjali z letom prek Beograda, a nato je ves jezen prispel uslužbenec Air Serbia in zabrusil: »Ne prestavljajte več potnikov na naš let, saj imamo sedaj zaradi vas tudi mi presežek ljudi.«

Ampak, da ne bo pomote – uslužbenca Adrie, ki sta iskala rešitve, sta se obnašala zelo prijazno in v najboljši meri iskala vsaj zasilno rešitev, zraven pa sta mirno poslušala številne jezne besede razočaranih potnikov. A če ne drugega je med čakanjem nastala vsaj kakšna šala. Denimo ta, da je Adria najbolj varna letalska družba, saj če letalo ne poleti, tudi pasti ne more.

Preberite še:

Komentarji: