Predstavitvena informacija

Najpomembnejša je (digitalna) uporabniška izkušnja

Prodajalci in spletni trgovci vedo, kako težko je prodajati skoraj popolnoma informiranemu potrošniku. Ta lahko v minuti po telefonu ali na računalniku preveri, ali bo v bližini dobil boljšo ponudbo. Ob enakih ali zelo podobnih prodajnih pogojih pa je jeziček na tehtnici boljša digitalna uporabniška izkušnja.

Objavljeno
10. april 2019 11.56
Posodobljeno
10. april 2019 11.57
Bloomreach je konec marca sklenil strateško partnerstvo s podjetjem Comtrade. Družbi bosta skupaj sodelovali pri ponujanju najboljših rešitev, ki podjetjem zagotavljajo brezšivno povezovanje vsebin in uporabniških izkušenj v prodaji. Foto: Getty Images/iStockphoto
Kaj šteje v spletnem svetu kot dobra uporabniška izkušnja? Predvsem to, da je uporabnik deležen njemu prilagojene, personalizirane vsebine, relevantnih odgovorov na iskanja oziroma poizvedbe in smiselnih nakupnih priporočil. Za kaj takega pa morajo imeti podjetja ogromno podatkov in predvsem povezanih sistemov. Ali pa zelo moderno platformo, ki zna povezovati iskanja in prodajo ter sistem upravljanja vsebin. Pravi mojstri v tem početju pa so v družbi Bloomreach, saj njihova platforma Bloomreach Experience podjetjem omogoča, da se ločijo od stare programske opreme in začno strankam po spletu ponujati personalizirano vsebino, relevantne zadetke ob iskanju in prepričljiva priporočila glede nakupa izdelkov. Gre za edino platformo za zagotavljanje izkušenj strank na trgu, ki na področju iskanja in prodaje povezuje sistem za upravljanje vsebin in tehnologije umetne inteligence. Podjetjem tako omogoča, da svojim strankam zagotovijo izjemno prilagodljive digitalne uporabniške izkušnje. Dodaten adut omenjene rešitve je hitra povrnitev naložbe: čas implementacije nove rešitve je močno skrajšan, saj namesto več mesecev podjetja za vpeljavo omenjene platforme v svoje poslovanje potrebujejo le nekaj tednov, višje prihodke pa jim začne prinašati praktično takoj. Platforma Bloomreach Experience, ki združuje z umetno inteligenco podprta orodja za iskanje in trženje s sistemom za upravljanje vsebin naslednje generacije, podjetjem učinkovito pospešuje prodajo, povečuje prihodke in zagotavlja realen časovni vpogled v poslovanje.

Lokalno sodelovanje s podjetjem Comtrade

Bloomreach, ki deluje globalno, je konec marca sklenil strateško partnerstvo s podjetjem Comtrade, ki velja za vodilni IT sistemski integrator v regiji jugovzhodne Evrope. Družbi bosta skupaj sodelovali pri ponujanju najboljših rešitev, ki podjetjem zagotavljajo brezšivno povezovanje vsebin in uporabniških izkušenj v prodaji.

»Dodajanje inovativnega ponudnika programske opreme, kakršen je Bloomreach, v naš portfelj je ključni korak v nadaljnji specializaciji Comtradeove ponudbe,« je povedala Jelena Ječmenić, direktorica partnerstev in kanalov v družbi Comtrade, in dodala: »Verjamemo, da bo to vznemirljivo partnerstvo priložnost za hitro rastoče regionalne blagovne znamke, da učinkovito tekmujejo na svetovnem trgu s pomočjo inteligentne in personalizirane digitalne uporabniške izkušnje, ki jim bo pomagala skrajšati čas trženja in dodatno okrepiti lastno strategijo vključevanja strank.«

image
Jelena Ječmenić, direktorica partnerstev in kanalov Foto: Cometrade


Med strankami družbe Bloomreach so številni trgovski in drugi velikani, kot so Neiman Marcus, Staples, REI, Mailchimp pa tudi nogometni klub FC Bayern München in britanski zdravstveni zavod NHS Digital.
 
image
Jasper de Vreugt, direktor prodaje v regiji EMEA v Bloomreachu Foto: Cometrade
»Comtrade se je izkazal kot dragocen partner v regiji jugovzhodne Evrope, ko gre za uvajanje inteligentnih rešitev za digitalne izkušnje,« je povedal Jasper de Vreugt, direktor prodaje v regiji EMEA v Bloomreachu, in nadaljeval: »Od novega partnerstva pričakujemo krepitev sodelovanja, s katerim bi strankam in blagovnim znamkam v regiji ponudili nadgradljive, izjemno personalizirane in kontekstualne izkušnje spletnega nakupovanja.«