NFT-ji bodo oglase naredili spet vidne, izdelke pa prodane

Resni NFT pogovori, divje napovedi in zabava!, je bila rdeča nit slovenske NFT konference, kjer smo slišali, kako se da služiti s podcasti in (spet) z oglasi.
Fotografija: NFT-ji lahko rešije nočno moro oglaševalcev v sanje in omogočijo, da bodo njihovi oglasi spet vidni in da bodo spet prodajali ( in to ne revnim). FOTO: REUTERS/Benoit Tessie
Odpri galerijo
NFT-ji lahko rešije nočno moro oglaševalcev v sanje in omogočijo, da bodo njihovi oglasi spet vidni in da bodo spet prodajali ( in to ne revnim). FOTO: REUTERS/Benoit Tessie

Resni NFT pogovori, divje napovedi in zabava!, je bila rdeča nit slovenske NFT konference, kjer smo slišali, kako se da služiti s podcasti in (spet) z oglasi.

1. Zakaj so NFT-ji trenutno le igra in kako lahko rešijo filmsko in glasbeno industrijo?

2. Bi lahko z NFT tehnologijo kupovali vstopnice naših najljubših koncertov in tekem, četudi bi bile vstopnice že (skoraj) razprodane?

3. Bi lahko z NFT tehnologijo bolj uspešno prodajali podcaste?

4. Je NFT tehnologija res upanje za oglaševalce, ki izgubljajo živce in denar, da bi prodrli do potrošnikov, prodali izdelek ali storitev, pa jim to v poplavi oglasov ne uspeva?

O tem preberite TUKAJ.

Komentarji: