Podvojili čisti dobiček, še več aktivnih uporabnikov

Facebook je prihodke iz oglaševanja kljub bojkotu nekaterih oglaševalcev na letni ravni povečal za deset odstotkov, znašali so 18,3 milijarde evrov.

Objavljeno
31. julij 2020 10.10
Posodobljeno
31. julij 2020 10.13
V prvih treh tednih julija se je trend glede prihodkov nadaljeval, rast je bila okoli desetodstotna. FOTO: Josh Edelson/AFP
STA
STA
Družbeno omrežje Facebook je v drugem četrtletju ustvarilo 18,7 milijarde dolarjev prihodkov od prodaje, kar je 11 odstotkov več kot v istem obdobju lani. Čisti dobiček je bil s 5,2 milijarde dolarjev dvakrat tolikšen kot v lanskem drugem trimesečju. Število aktivnih uporabnikov tega omrežja je naraslo za 12 odstotkov.

Na poslovanje vpliva pandemija covida-19 in družba se, tako kot vse druge, sooča z obdobjem velike negotovosti glede gospodarskih obetov. Facebook pričakuje, da bodo na njegovo poslovanje vplivali dejavniki, na katere nima vpliva, kot so trajanje in učinkovitost navodil, naj ljudje ostanejo doma, učinkovitost gospodarskih ukrepov po svetu in gibanje deviznih tečajev glede na dolar, so zapisali ob objavi na svoji spletni strani.

Facebook je prihodke iz oglaševanja kljub bojkotu nekaterih oglaševalcev na letni ravni povečal za deset odstotkov, znašali so 18,3 milijarde evrov.

Čisti dobiček je bil skoraj dvakrat tolikšen kot v lanskem drugem četrtletju, ko je družba knjižila dve milijardi dolarjev stroškov, povezanih s poravnavo z Zvezno komisijo za trgovino (FTC) zaradi kršenja pravic zasebnosti uporabnikov, in 1,1 milijarde dolarjev dodatnih davčnih izdatkov, so pojasnili.

image
Na oceno sicer vpliva več dejavnikov, med drugim negotovost glede gospodarskega okrevanja in morebitnih dodatnih gospodarskih ukrepov. FOTO: Josh Edelson/AFP


»Veseli smo, da lahko majhnim podjetjem ponudimo orodja, ki jih potrebujejo za rast in uspešno delovanje na spletu v teh težkih časih. In ponosni smo, da se lahko ljudje zanesejo na naše storitve in ostanejo povezani takrat, ko ne morejo biti skupaj osebno,« je zapisal ustanovitelj in glavni izvršni direktor Facebooka Mark Zuckerberg. Facebook je v drugem četrtletju na letni ravni število aktivnih mesečnih uporabnikov povečal za 12 odstotkov na 2,7 milijarde in število dnevnih aktivnih uporabnikov za 12 odstotkov na 1,79 milijarde.

V prvih treh tednih julija se je trend glede prihodkov nadaljeval, rast je bila okoli desetodstotna in družba pričakuje, da bo tolikšno rast imela v celotnem tretjem četrtletju. Na oceno sicer vpliva več dejavnikov, med drugim negotovost glede gospodarskega okrevanja in morebitnih dodatnih gospodarskih ukrepov, učinek »prekinitve porabe nekaterih oglaševalcev na naših platformah« in vpliv regulacije oglaševanja, so navedli.