Prodajalec ostaja glavni poklicni profil v trgovini

Nove zahtevane veščine so svetovanje, izboljševanje nakupne izkušnje in boljše poznavanje blaga, ki ga prodajajo.

Objavljeno
30. maj 2019 06.00
Posodobljeno
30. maj 2019 07.10
Ker se spreminja tudi kupec, bo vloga prodajalca v prihodnosti drugačna; nanjo se mora pripraviti čim prej. FOTO Jure Eržen/Delo
Sodobna tehnologija spreminja tudi trgovinsko panogo in od zaposlenih terja drugačne veščine. Ključni poklicni profili v trgovini bodo sicer ostali isti, spremenila pa se bo vsebina njihovega dela, pri čemer bo potrebnih ogromno novih znanj, s katerimi bodo trgovci pristopali k potrošniku drugače kot danes, veliko bolj neposredno.Skrb za strokovno izobraževanje in usposabljanje delodajalcev in zaposlenih v dejavnosti je ena glavnih nalog Trgovinske zbornice Slovenije (TZS), udejanja pa jo z blagovno znamko Akademija TZS in projekti na nacionalni in evropski ravni. Posebej se osredotoča na bodoči kader; promovira trgovske poklice ...
Celoten članek lahko preberete po ogledu videa.

Predvajajte video in nadaljujte z branjem članka.

 
Lahko pa postanete naš naročnik in takoj dostopate do vseh vsebin. Naročite se lahko tukaj.