Stranke NLB, pozor: poskus prevare z lažnimi elektronskimi sporočili

Banka svetuje brisanje sporočila.
Fotografija: FOTO: Jože Suhadolnik/Delo
Odpri galerijo
FOTO: Jože Suhadolnik/Delo

Ljubljana – Na spletu se je pojavil poskus zlorabe s pošiljanjem lažnih elektronskih sporočil, katerih pošiljateljica naj bi bila NLB. Namen lažnega sporočila je s pomočjo spletnega obrazca od posameznikov pridobiti osebne podatke, so sporočili iz NLB.


Kaj priporoča NLB


Vsem strankam oziroma prejemnikom omenjenega elektronskega sporočila svetujemo, da ga nemudoma pobrišejo. Če pa je stranka/prejemnik že izpolnil lažni elektronski obrazec in s tem posredoval svoje podatke, svetujemo, da takoj prekliče, blokira plačilne in kreditne kartice oziroma takoj zamenja gesla za vstop v spletno banko NLB Klik.

Plačilne kartice lahko stranke zaklenejo za uporabo prek mobilne denarnice NLB Pay, kartice z odloženim plačilom pa blokirajo ali deaktivirajo prek mobilne banke Klikin ali pa to uredijo v svoji matični poslovalnici ter v kontaktnem centru na telefonski številki 01/ 477 20 00, prek video klica ali spletnega klepeta.

Več iz te teme:

Komentarji: