Stranke NLB, pozor: poskus prevare z lažnimi elektronskimi sporočili
Banka svetuje brisanje sporočila.
Odpri galerijo
Ljubljana – Na spletu se je pojavil poskus zlorabe s pošiljanjem lažnih elektronskih sporočil, katerih pošiljateljica naj bi bila NLB. Namen lažnega sporočila je s pomočjo spletnega obrazca od posameznikov pridobiti osebne podatke, so sporočili iz NLB.
Vsem strankam oziroma prejemnikom omenjenega elektronskega sporočila svetujemo, da ga nemudoma pobrišejo. Če pa je stranka/prejemnik že izpolnil lažni elektronski obrazec in s tem posredoval svoje podatke, svetujemo, da takoj prekliče, blokira plačilne in kreditne kartice oziroma takoj zamenja gesla za vstop v spletno banko NLB Klik.
Plačilne kartice lahko stranke zaklenejo za uporabo prek mobilne denarnice NLB Pay, kartice z odloženim plačilom pa blokirajo ali deaktivirajo prek mobilne banke Klikin ali pa to uredijo v svoji matični poslovalnici ter v kontaktnem centru na telefonski številki 01/ 477 20 00, prek video klica ali spletnega klepeta.
Kaj priporoča NLB
Vsem strankam oziroma prejemnikom omenjenega elektronskega sporočila svetujemo, da ga nemudoma pobrišejo. Če pa je stranka/prejemnik že izpolnil lažni elektronski obrazec in s tem posredoval svoje podatke, svetujemo, da takoj prekliče, blokira plačilne in kreditne kartice oziroma takoj zamenja gesla za vstop v spletno banko NLB Klik.
Plačilne kartice lahko stranke zaklenejo za uporabo prek mobilne denarnice NLB Pay, kartice z odloženim plačilom pa blokirajo ali deaktivirajo prek mobilne banke Klikin ali pa to uredijo v svoji matični poslovalnici ter v kontaktnem centru na telefonski številki 01/ 477 20 00, prek video klica ali spletnega klepeta.