Televizija, tiskani in digitalni mediji so prva izbira avtomobilistov

Zaprtje salonov zaradi epidemije je povzročilo kar 90-odstotni padec oglaševanja, a avtomobilske znamke se hitro prilagajajo spremenjenim razmeram.

Objavljeno
14. junij 2020 17.00
Posodobljeno
14. junij 2020 17.00
V času ”zaprtja” gospodarstev se je prodaja novih avtomobilov skoraj ustavila.
FOTO: Yves Herman/Reuters
Majski podatki o prodaji novih osebnih avtomobilov v Sloveniji so gotovo spodbudnejši kot marčni in aprilski. Če smo aprila pri nas prodali 1846 novih vozil, smo jih maja že prodali 5086, a to je še vedno 32 odstotkov manj, kot je znašala prodaja maja lani. Aprilski padec v prodaji je bil neprimerno večji kot v primerjavi z letom prej in je znašal 71 odstotkov.Iz zakaj se avtomobili ne prodajajo? »Najpomembnejša je negotovost, ki jo občutijo potencialni kupci. Ogrožene so celotne gospodarske panoge in zaposlitve v njih, zato je povsem logično, da kupci z nakupom novega avtomobila raje počakajo. Nihče ne more z gotovostjo ...