Tržno vodstvo v panogi je pomembna prednost

Adobe kljub epidemiji covida-19 pričakuje, da bo ohranil dobro poslovanje in povečal dobiček.

Objavljeno
06. april 2020 15.00
Posodobljeno
06. april 2020 15.00
Močna in prepoznavna globalna znamka je ena ključnih prednosti, ki jo ima Adobe. FOTO: Reuters
Lojze Kozole, Ilirika BPH
Lojze Kozole, Ilirika BPH
Podjetje Adobe ima močno prepoznavno blagovno znamko paradne programske opreme za urejanje slik Photoshop in urejevalnika datotek Acrobat Reader. Storitve ponuja prek spletnega naročninskega razmerja, kar mu daje močno konkurenčno prednost, ki mu omogoča nadpovprečno visoke marže v dejavnosti.Naročniški poslovni model mogoča, da je Adobe eno tistih podjetji, ki bo kljub negativnim učinkom izbruha epidemije covid-19 na globalno gospodarstvo letos nadaljevalo rast prihodkov. Delnica podjetja se je v zadnjem času pocenila za 21 odstotkov, medtem ko je ameriški indeks S&P 500 izgubil 26 odstotkov.V primerjavi z večino podjetij ima ...