Uradno: DRI dobil dovoljenje, mariborsko letališče jutri znova obratuje

Mariborsko letališče bo po informacijah iz DRI v sklopu novoustanovljene organizacijske enote vodil Smiljan Kramberger.
 
Fotografija: FOTO: Tadej Regent/Delo
Odpri galerijo
FOTO: Tadej Regent/Delo

Maribor - Nadzorniki so odločili. Državna družba DRI je pridobila obratovalno dovoljenje za upravljanje z Letališčem Edvarda Rusjana Maribor.

Nadzorniki Javne agencije za civilno letalstvo, ki so danes na Letališču Edvarda Rusjana Maribor opravljali pregled, so družbi DRI izdali obratovalno dovoljenje za upravljanje z letališčem, so za Mariborinfo potrdili na DRI.
 

Mariborsko letališče bo jutri znova odprto


Letališče Edvarda Rusjana Maribor je bilo v času današnjega nadzora zaprto, nadzorniki so pregledovali predvsem organizacije služb na letališču in licence zaposlenih. Infrastrukture niso pregledovali, saj ta ob menjavi upravljavca ostaja enaka kot doslej.

Z delom je danes pričelo tudi 24 zaposlenih, ki so se k DRI prezaposlili od dosedanjega najemnika Aerodroma Maribor. Vsi so junija dali odpovedi pri dosedanjemu delodajalcu in podpisali pogodbe o prezaposlitvi. Mariborsko letališče bo po informacijah iz DRI v sklopu novoustanovljene organizacijske enote vodil Smiljan Kramberger.

Z mariborskega letališča so se kitajski investitorji, ki so preko družbe SHS Aviation v Mariboru v preteklih letih poskrbeli za velikopotezne napovedi, poslovili. A, kot smo poročali, dostopne poti do letališča in del parkirišč že leta niso v lasti države, temveč dosedanjega najemnika Aerodroma Maribor, s tem pa Kitajcev.

Nov najemnik Letališča Edvarda Rusjana Maribor državna družba za razvoj investicij DRI upravljanje investicij v nastalem položaju ne vidi težave. Zatrjujejo, da je urejena stvarna služnost, za katero bo država Aerodromu plačevala.
»Razmerja glede dovoznih poti je uredila Republika Slovenija,« so zatrdili za Mariborinfo, a po poročanju Siola Aerodrom Maribor zanika, da bi prišlo do dogovora glede služnosti.

S prenosom upravljanja na družbo DRI bo stroške nase prevzela država. Po ocenah ministrstva naj bi v letošnjem letu ti stroški znašali 300.000 evrov, v naslednjem letu pa 700.000 evrov. Gre za optimistične napovedi, ki načrtujejo občutno nizke stroške, saj je trenutno vzdrževanje Aerodroma Maribor stalo več kot 100.000 evrov na mesec.
DRI bo z letališčem upravljal le začasno, saj je pogodba sklenjena do 31. decembra 2020, ministrstvo za infrastrukturo pa bo v tem času iskalo trajno rešitev glede obratovanja letališča. Državi je v primeru zaprtja letališča grozilo vračanje evropskih sredstev, ki so bili pridobljeni za posodobitev letališke infrastrukture, ki se je izvedla pred leti. Te grožnje zdaj ni več.
 

Komentarji: