V petih leth z več kot 100 milijoni potnikov
Flixbus v Sloveniji le na mednarodnih linijah, v tujini tudi na notranjih
Odpri galerijo
Ljubljana - V svoji prvi petletki so avtobusi odeti v barve Flixbusa prepeljali več kot sto milijonov potnikov, dve petini le-teh samo lani. Iz Ljubljane odpelje vsak dan več kot 60 flixbusov, iz in v Slovenijo je potovalo v dveh letih več kot pol milijona potnikov.
Dean Čebohin, prvi mož zagrebške regijske pisarne, ene od trinajstih evropskih, je napovedal skorajšnjo vzpostavitev križanja linij iz Gradca v Pulo in iz Celovca na otok Krk, tako da bodo avtobusi hkrati v Ljubljani in bodo potniki poljubno izbirali svojo pot v Istro in Kvarner oziroma v Avstrijo in naprej v Nemčijo. V Sloveniji vozijo flixbusi le na mednarodnih linijah, v večjih državah pa tudi na notranjih. Nekaj tudi na Hrvaškem.
Prvo začetno linijo iz Slovenije je med Ljubljano, Dunajem in Bratislavo lani vzpostavil slovenski partner Flixbusa Avrigo, ki se je po združitvi z Izletnikom in Prometom Mesec pred dobrim mesecem preimenoval v Nomago. Njegov izvršni direktor Sandi Brataševec je povedal, da na dveh linijah – od aprila letos še med Ljubljajno in Budimpešto – vozijo štirje avtobusi, osem pa je še avtobusov pulskega prevoznika Brioni, ki je takisto v lasti Nomaga. V to podjetje bosta še letos vključeni turistična agencija STA in prevoznik Prevozi Rižana.
V Nemčiji je marca letos začel voziti prvi Flixtrain – potnikov je bilo toliko, da so avtobusi vozili že na pol ure, kar pa je skregano s Flixbusovo zeleno strategijo, aprila letos so na cesto postavili prvi električni avtobus, maja pa naredili prve korake v ZDA s pisarno v Los Angelesu.
Dean Čebohin, prvi mož zagrebške regijske pisarne, ene od trinajstih evropskih, je napovedal skorajšnjo vzpostavitev križanja linij iz Gradca v Pulo in iz Celovca na otok Krk, tako da bodo avtobusi hkrati v Ljubljani in bodo potniki poljubno izbirali svojo pot v Istro in Kvarner oziroma v Avstrijo in naprej v Nemčijo. V Sloveniji vozijo flixbusi le na mednarodnih linijah, v večjih državah pa tudi na notranjih. Nekaj tudi na Hrvaškem.
V nemčiji tudi Flixtrain
Prvo začetno linijo iz Slovenije je med Ljubljano, Dunajem in Bratislavo lani vzpostavil slovenski partner Flixbusa Avrigo, ki se je po združitvi z Izletnikom in Prometom Mesec pred dobrim mesecem preimenoval v Nomago. Njegov izvršni direktor Sandi Brataševec je povedal, da na dveh linijah – od aprila letos še med Ljubljajno in Budimpešto – vozijo štirje avtobusi, osem pa je še avtobusov pulskega prevoznika Brioni, ki je takisto v lasti Nomaga. V to podjetje bosta še letos vključeni turistična agencija STA in prevoznik Prevozi Rižana.
V Nemčiji je marca letos začel voziti prvi Flixtrain – potnikov je bilo toliko, da so avtobusi vozili že na pol ure, kar pa je skregano s Flixbusovo zeleno strategijo, aprila letos so na cesto postavili prvi električni avtobus, maja pa naredili prve korake v ZDA s pisarno v Los Angelesu.