Obrazci, ki jih banke uporabljajo za to, so večinoma usklajeni na ravni medbančnega združenja.
SKB in Abanka zbirata privolitve na bančnih okencih v svojih poslovalnicah, v prihodnje pa bosta uporabila tudi druge, sodobne bančne poti, na primer elektronsko in mobilno bančništvo. Tudi v BKS poteka zbiranje privolitev »v živo«, saj so ugotovili, da je odziv na zbiranje privolitev prek e-kanalov, mobilne ali spletne banke, oziroma navadne pošte precej neučinkovit.
Preberite tudi: Banka nas pozna bolje kot obveščevalci in dacarji skupaj
Obrazci bank za osebno privolitev se razlikujejo v podrobnostih. Poglavitno je, da komitent odkljuka, katere podatke lahko obdeluje banka in za kakšne namene jih lahko uporabi. Prvi tak namen je splošno komuniciranje, torej obveščanje o ponudbi, novostih, ugodnostih, dogodkih, nagradnih igrah in novicah, pomembnih za posamezno skupino uporabnikov. Ob njem so navedeni za to potrebni podatki. Drugi namen, ki ga posameznik lahko sprejme ali ne, je na primer obveščanje o konkretnih bančnih ponudbah storitev, novostih in ugodnostih, ki pa že ciljajo na konkretnega posameznika; če bo soglašal s tem namenom, bo banka zanj izdelala profil na podlagi množice taksativno naštetih podatkov, s katerimi bodisi že razpolaga po pogodbi, jih pridobi z uporabo storitev, z geolokacijo, spletnimi piškotki, iz socialnih omrežij ... Tretja izbira s podobnim naborom podatkov je denimo sodelovanje v anketiranju, s pomočjo katerega bi banka želela izboljšati svoje storitve. Nekatere banke prepuščajo stranki izbiro komunikacijske poti (klasična pošta, e-pošta, SMS, telefon, spletne mobilne aplikacije).
Kot je pojasnil Janez Ferkolj, pooblaščen za varstvo osebnih podatkov v BKS, komitentov DA pomeni, da lahko za namene trženja zbirajo oziroma obdeluje dodatne podatke, navedene v obrazcu, ki pa jih v banki trenutno še ne zbirajo/obdelujejo, ker za to še ne vidijo potrebe. To bodo storili v prihodnosti, če bodo s tem lahko bistveno izboljšali storitve za svoje stranke. »Nikakor pa s tem ne želimo posegati v zasebnost naših strank. Kot banka zagotavljamo najvišjo možno raven zaupnosti pridobljenih podatkov. Na obrazcu navajamo večji obseg podatkov, kot je bil usklajen v okviru združenja bank, saj bi siceršnje ponovno pridobivanje privolitev strank zahtevalo preveč energije in dodatne stroške.«