Družba FMR je postala lastnica Dela

Prva naloga vodstva Dela bo priprava predloga strateškega načrta za obdobje 2016−2019, so sporočili iz idrijske družbe.

Objavljeno
18. september 2015 15.03
Novinarska FMR
N. G., gospodarstvo
N. G., gospodarstvo
Družba FMR je danes s plačilom celotne kupnine in preknjižbo vseh delnic tudi uradno postala lastnica Dela.

Spomnimo, FMR je v začetku junija sklenil prodajno pogodbo s Pivovarno Laško za nakup Dela. V začetku tega meseca je bil s soglasjem Agencije za varstvo konkurence izpolnjen še zadnji odložni pogoj.

V FMR so v sporočilu za javnost ponovili, da bodo dolgoročni lastnik Dela ter da bodo podpirali razvoj medijske hiše na strateškem, tehnološkem in kadrovskem področju: "Prva in najpomembnejša naloga vodstva Dela bo priprava predloga strateškega načrta za obdobje 2016−2019, pri čemer bomo kot lastniki tudi aktivno sodelovali. Sprejetje strateškega načrta je predvideno za december. Na njegovi podlagi bo vodstvo Dela pripravilo načrt poslovanja za leto 2016 in načrt premoženjskega stanja družbe ob koncu tega leta."

Interes novega lastnika je, da Delo ohranja vodilno vlogo na področju tiskanih medijev in krepi delež branosti svojih medijev na elektronskih platformah: "Kot lastnik bomo zahtevali višjo kakovost založniških projektov in širitev njihovih programov. Pri tem pa bomo predvsem vztrajali pri stroškovni primerljivosti Dela z drugimi mediji, kar seveda pomeni dolgoročno ohranjanje zaposlenosti tistega kadra, ki bo prinašal višjo dodano vrednost na zaposlenega v primerjavi z drugimi mediji."

Za odločitve v zvezi s številom zaposlenih v prihodnjih letih, ki bodo soustvarjali založniške projekte Dela v tiskani izdaji in na elektronskih platformah, je pristojno vodstvo družbe. To lastniku odgovarja za izpolnjevanje poslovnih načrtov in doseganje pričakovanih rezultatov kakor tudi za spoštovanje vseh norm, ki urejajo to področje. Kot lastniki družbe Delo bomo podpirali vodstvo, da bo te postopke vodilo z dialogom in zakonito, so poudarili.

 "V družbi FMR se zavedamo, da ima Delo posebno vlogo v slovenskem medijskem prostoru, ki ga ustvarja z vsebinami v svojih založniških projektih, in je na tem področju predvsem odgovorno svojim bralcem. Naš cilj je, da bo Delo kot podjetje uspešno poslovalo ter tako ustvarjalo dobre temelje za ohranjanje in razvoj neodvisnega in raziskovalnega novinarstva v skladu z novinarskim kodeksom in etiko," so še sporočili iz idrijske družbe.