Flixbus z Avrigom na Dunaj in v Bratislavo

Novogoriški prevoznik prvi in zaenkrat edini vstopil v Flixbusovo mrežo avtobusnih prevozov.

Objavljeno
27. junij 2017 17.44
A. S.
A. S.

Ljubljana - V četrtek, 29. junija, zjutraj, bo iz Ljubljane proti Bratislavi, z vmesnima postankoma na Dunaju in tamkajšnjem letališču, odpeljal Avrigov avtobus pobarvan v barve Flixbusa. Gre za prvo Flixbusovo linijo z izhodiščem v Sloveniji, avtobus bo vozil petkrat na teden, vse dni v tednu razen torka in srede.

Gre tudi za prvega slovenskega prevoznika, ki se je vključil v hitro rastočo Flexbusovo mrežo mednarodnih prevozov. V Sloveniji so prevozniki iz te mreže začeli ustavljati pred dobrim letom - in v tem času so prepeljali več kot dvesto tisoč potnikov, je povedal ob predstavitvi nove povezave in novega partnerstva Dean Čebohin, direktor poslovnega razvoja v Flixbusovi regijski pisarni v Zagrebu.

V Sloveniji ustavljajo Flixbusovi avtobusi, ki vozijo izključno na mednarodnih linijah, tako da notranji promet ni dovoljen, na sedmih postajališčih (Ljubljana, Maribor, Ptuj, Bled, Postojna, Koper in Portorož). Tudi Avrigov avtobus v Mariboru ne bo ustavljal, kar pa za potnike iz slovenske štajerske prestolnice proti Dunaju in Bratislavi ne bi smel biti problem, saj tam ustavljajo Flixbusovi avtobusi drugih prevoznikov.

Flixbus ni ponudnik nizkocenskih prevozov, pravi Čebohin, si pa želijo ponuditi čim bolj ugodne cene, kar jim ob hitro rastočem prometu tudi uspeva. Ne pa vedno in povsod. Cene namreč niso fiksne, temveč se, tako kot pri letalskih prevoznikih, spreminjajo. Najnižje so dolgo pred vožnjo ali pa tik pred njo, če avtobusi niso popolnjeni. Povprečna popolnjenost 44-sedežnih avtobusov je okrog 80-odstotna. Podatek o številu sedežev pa pove, da imajo potniki dovolj prostora, ob vsem ostalem, kar jim nudijo, od elektrike do wifija.

Direktor zaenkrat še dveh združujočih se družb, novogoriškega Avriga in Izletnika Celje Sandi Brataševec, je ob predstavitvi te prve linije in prvega, zaenkrat edinega avtobusa v barvah Flixbusa, napovedal, da uvajanja novih linij še ne more napovedati. Iz besed Deana Čebohina pa bi lahko sklepali, da ciljajo proti Srbiji in Bosni in Hercegovini. Kjer pa je z njunim nečlanstvom v EU nekaj več ovir. Zato tudi avtobusi na pred kratkim odprti liniji med BiH in Nemčijo v Sloveniji ne ustavljajo.