Henkel v tretjem četrtletju povečal prodajo in dobiček

Prvih devet mesecev letošnjega leta je bilo za Henkel rekordnih.

Objavljeno
12. november 2015 14.02
Je. G., Delo.si
Je. G., Delo.si

Düsseldorf, Maribor − Družba Henkel je v tretjem četrtletju povečala prodajo in prihodke v vseh poslovnih enotah; dosegla je 778 milijonov čistega dobička, prodaja pa je narasla za 8,4 odstotka na 4,5 milijarde evrov.

»Kljub konstantno zahtevnemu tržnemu okolju je podjetje Henkel v tretjem četrtletju letošnjega leta doseglo dobro poslovanje. Bistveno smo povečali tako prodajo kot tudi prihodke v vseh poslovnih enotah. K nadpovprečni rasti je bistveno prispevala tudi organska rast prodaje na novo nastajajočih trgih. Na zrelih trgih je opazen pozitiven razvoj, na katerega še posebej vpliva dobro poslovanje v Severni Ameriki. Tukaj beležimo rast poslovanja že tretje četrtletje zapored,« je povedal Kasper Rorsted, predsednik upravnega odbora podjetja Henkel.

V prvih devetih mesecih leta 2015 je prodaja družbe Henkel močno narasla: za 1,413 milijarde evrov na 13,715 milijarde evrov, kar je novi vrhunec za Henkel. V primerjavi s prvimi devetimi meseci leta 2014 to pomeni 11,5-odstotno rast, so sporočili iz Henkla.

Regionalni razvoj v tretjem četrtletju 2015

Henkel je prodajo v Zahodni Evropi povečal za šest odstotkov na 1,508 milijarde evrov. V zelo zahtevnem in tekmovalnem tržnem okolju je organska rast prodaje dosegla za 1,3 odstotka nižjo stopnjo kot v lanskoletnem četrtletju. Prodaja v Vzhodni Evropi pa je znašala 733 milijonov evrov v primerjavi s 792 milijoni evrov v lanskoletnem četrtletju. Kljub organski rasti je bistveno prispevalo poslovanje v Rusiji in Turčiji. Prodaja v Afriki in na Bližnjem vzhodu je narasla iz 279 milijonov evrov na 320 milijonov evrov (organska rast prodaje je narasla za 5,9 odstotka), v Severni Ameriki pa se je rast prodaje zvišala s 755 milijonov evrov na 940 milijonov evrov.

Najbolj uspešno je Henkel prodajal pralna sredstva in čistila, saj je organska rast prodaje na tem področju na letni ravni narasla za 5,5 odstotka. Upoštevajoč inflacijo je prodaja narasla za dvomestno število, in sicer za 10,6 odstotka na 1,314 milijarde evrov, medtem ko je v lanskoletnem četrtletju ta bila 1,188 milijarde evrov.