Henkel z rekordno prodajo v prvem četrtletju

Gospodarsko okolje sicer po besedah predsednika Kasperja Rorsteda ostaja še naprej težko in zelo nestanovitno.

Objavljeno
07. maj 2015 18.20
Je. G., Delo.si
Je. G., Delo.si
Düsseldorf - Henkel je v prvem četrtletju povečal prodajo za 12,7 odstotkov na 4,4 milijonov evrov in čisti dobiček iz poslovanja za 14,1 odstotkov na 707 milijonov evrov, so sporočili iz Henkla, kjer so zabeležili tudi močno prodajo na novonastalih tržiščih, in sicer za 7,7 odstotkov. 

»Kljub težkim razmeram in številnim izzivom na trgu je Henkel v prvem četrtletju dosegel odlične rezultate in tako dobro pričel poslovno leto 2015. Ponovno smo izboljšali promet in dobiček. Dobra organska rast prodaje, pozitivni vplivi lanskoletnih poslovnih prevzemov in močna ameriška valuta so prispevali k temu, da smo dosegli najboljše rezultate prodaje v posameznem četrtletju v zgodovini obstoja podjetja. K temu uspehu so prispevala vsa tri poslovna področja. Pri doseganju uspeha so imeli pomembno vlogo tudi rastoči trgi,« je povedal predsednik nadzornega odbora družbe Henkel Kasper Rorsted.

Gospodarsko okolje po njegovih besedah ostaja še naprej težko in zelo nestanovitno. Zaradi trajajočega konflikta med Rusijo in Ukrajino pričakujejo v družbi stagnacijo v vzhodni Evropi kakor tudi nadaljevanje pritiskov na rusko gospodarstvo in valuto. Vseeno pa v poslovnem letu 2015 pričakujejo od 3- do 5-odstotno organsko rast, je še dejal Rorsted. 

Uspešnost prodaje in dobiček v prvem četrtletju 2015 

Poslovna enota Pralna sredstva in čistila je dosegla 5,2-odstotno organsko rast od prodaje. Poslovna enota Beauty Care je dosegla organsko rast od prodaje v višini 2,1 %, poslovna enota Lepila in Tehnologije pa 3,3-odstotno organsko rast od prodaje.

Dobiček pred obdavčitvijo (EBIT marža), popravljen za enkratne prilive, enkratne izdatke in stroške prestrukturiranja, se je zvišal za 14,1 %, s 619 milijonov evrov na 707 milijonov evrov. Prikazani dobiček pred obdavčitvijo (EBIT) se je zvišal za 6,5 %, s 608 milijonov evrov na 648 milijonov evrov. Prilagojena donosnost prodaje (EBIT-marža) se je povečala za 0,2 odstotne točke, na 16,0 %. Prikazana donosnost prodaje je znašala 14,6 %, v istem obdobju preteklega leta pa je znašala 15,5 %, so sporočili s Henkla.