Henkel znova med 100 najboljšimi trajnostnimi družbami

Podjetje je lani izboljšalo razmerje med ustvarjeno vrednostjo in okoljskim odtisom za 38 odstotkov.

Objavljeno
29. februar 2016 16.41
Sonja Kolarič
Sonja Kolarič
Düsseldorf/Maribor – Leto 2015 je bilo za Henkel zelo pomembno, saj so dosegli velik napredek pri izpolnitvi ciljev trajnostnega razvoja za obdobje 2011-2015. Tako so dosegli vmesne cilje za prvih pet let dolgoročne Strategije trajnostnega razvoja do leta 2030. Na splošno je podjetje izboljšalo razmerje med ustvarjeno vrednostjo in okoljskim odtisom za 38 odstotkov.

Cilj Strategije trajnostnega razvoja podjetja Henkel je porabiti čim manj virov in pri tem doseči čim večjo učinkovitost. Povečali so energijsko učinkovitost za 18 odstotkov, znižali porabo vode za 23 odstotkov ter za 17 odstotkov zmanjšali količino odpadkov. Tudi varnost na delovnem mestu se je izboljšala za 33 odstotkov. Prodaja pa je zrasla za 11 odstotkov.

Odtis v okolju želijo še zmanjšati

»Vendar se ne bomo zadovoljili le s tem, saj smo v mislih že korak naprej. Da bi lahko nadaljevali s spodbujanjem trajnostnega razvoja, smo za leto 2020 postavili nove ambiciozne cilje in v celotni verigi vrednosti določili nova področja, na katerih moramo ukrepati,« je pojasnila Kathrin Menges, izvršna podpredsednica kadrovskega oddelka in predsednica sveta za trajnostni razvoj podjetja Henkel.

Do leta 2020 želi podjetje v primerjavi z letom 2010 v svojih proizvodnih obratih za 30 odstotkov zmanjšati emisije CO2, porabo vode ter količino nastalih odpadkov na tono proizvedenih izdelkov Henkel. Varnost na delovnem mestu želijo povečati za 40 odstotkov, prodajo pa za 22 odstotkov na tono proizvedenih izdelkov. Če bo podjetje doseglo navedene cilje, se bo skupna učinkovitost do leta 2020 izboljšala za 75 odstotkov v primerjavi z letom 2010.

V šolski projekt vključenih približno 63.000 otrok

Podjetje Henkel si pri svojem delovanju prizadeva za ustvarjanje večje vrednosti z zmanjšanim okoljskim odtisom, spodbuja pa tudi druge, da prispevajo k trajnejšemu razvoju. Prizadevanja podjetja pri tem presegajo dialog z dobavitelji, strankami in potrošniki. Zaposleni v podjetju Henkel so središče programa »Ambasadorji trajnostnega razvoja«, del programa pa je tudi šolski projekt, ki se je v letu 2015 še naprej razvijal in širil. V ta namen se zaposleni v Henklu udeležujejo usposabljanj, na podlagi katerih znajo drugim, tudi otrokom, pojasniti pomen trajnostnega ravnanja. Od leta 2012 je tako približno 6200 zaposlenih postalo ambasadorjev trajnostnega razvoja, v programu pa je sodelovalo približno 63.000 otrok iz 43 državah.

Prizadevanja podjetja za trajnostni razvoj so bila nagrajena in potrjena tudi v letu 2015, saj se je podjetje uvrstilo na različne lestvice trajnostnega razvoja. Prislužili so si uvrstitev na seznam sto najbolj trajnostnih podjetij na svetu »Global 100«. Mednarodna bonitetna agencija EcoVadis pa je podjetju podelila zlato oceno »Gold«. Podjetje je prejelo tudi srebrno nagrado za trajnostni razvoj »RobecoSAM Silver Class«.