Ljubljana − Simobil bo prihodnje leto svojo blagovno znamko zamenjal z znamko svojega lastnika, avstrijskega telekoma, A1. Ta strateški korak predstavlja po napovedi Simobila nov zagon nadaljnji rasti na slovenskem trgu tako na področjih mobilnih in fiksnih storitev kot tudi naprednih digitalnih rešitev.
Kot A1 bo Simobil tudi v prihodnje zavezan ustvarjanju rešitev, ki bodo predstavljale odgovor na trenutne in nastajajoče potrebe uporabnikov. Usmerjen bo v zagotavljanje storitev, ki jim bodo omogočale izkušnjo dela, zabave, ustvarjanja in deljenja na bolj povezan način, pod njihovimi pogoji.
»Premik v strateškem položaju družbe Simobil kot tudi spremembe v izjemno dinamičnem okolju so povod za nov razvojni korak v smeri novega pozicioniranja in zagotavljanja novih prednosti za uporabnike, ki ga bo Simobil izvedel tekom leta 2017. Prehod na novo znamko nam bo omogočil uporabo izrazitih prednosti in koristi, ki jih nosi znamka A1. S tem bomo nadaljevali krepitev svojega položaja na slovenskem trgu,« je povedal Dejan Turk, predsednik uprave Simobila, in dodal: »Sprememba blagovne znamke je splošno uveljavljena poslovna praksa za krepitev položaja na trgu in pogosta strateška aktivnost v globalni telekomunikacijski panogi. Kot znamka A1 bomo v Sloveniji zgradili izjemno močno zgodbo.«