Spletna vabila k turističnemu obisku Slovenije

Za večjo konkurenčnost slovenskega turizma na 12 evropskih in obeh severnoameriških trgih.

Objavljeno
18. april 2016 20.36
A. S.
A. S.

Ljubljana  Slovenska turistična organizacija (STO) bo do letošnjega martinovanja z globalno digitalno kampanjo na 12 evropskih in obeh severnoameriških trgih prek oglasnih sporočil »dvigovala prepoznavnost in ugled Slovenije kot zelene, aktivne, zdrave turistične destinacije, promovirala bo atraktivne turistične produkte ter tako povečevala konkurenčnost slovenskega turizma«.

Obiskovalce nagovarja z izbrano sliko in besedo o Sloveniji kot o deželi različnih doživetij. Pozornost vzbujajo tudi zvezdice, ki kategorizirajo kakovost bodočih doživetij. Kliki na oglase, v katerih so med drugim izpostavljen Ljubljana, Postojnska jama, Piran, Bled, Lipica, bodo pripeljali na pristajalno stran ene od krovnih tematik. Cilj je povečanje prodaje konkretnih turističnih storitev neposredno pri ponudnikih, napovedujejo v STO.

Digitalna kampanja bo potekala na različnih splošnih novičarskih ter na specializiranem turističnem portalu Tripadvisor. Pomemben del digitalne kampanje bo na iskalnih, prikaznih oglasnih mrežah in družbenih omrežjih, predvsem Facebook in YouTube. Pilotno pa v STO napovedujejo oglaševanje na Twitterju in Instagramu.

V sklopu aktivnosti v povezavi z vsebinskim digitalnim marketingom na STO poteka tudi prenova uradnega slovenskega turistično informacijskega portala , ki bo postal temeljna komunikacijska platforma z odzivnejšim in sodobnejšim dizajnom, enostavnejšo uporabniško izkušnjo in adaptacijo vsebine za mobilne naprave.

Prav tako poteka nadgradnja komuniciranja prek družbenih omrežij, cilj je povečati število sledilcev tudi prek integracije z digitalnimi kampanjami. STO ima svoj profil na Facebooku (Feel Slovenia), Twitterju (Slovenia Tourism; Slovenia in UK), LinkedInu (Slovenian Tourist Board), kanalu YouTube (l Feel Slovenia), Instagramu (feelslovenia), Google+ (Feel Slovenia) in Pinterestu.

Nadgrajen bo že obstoječi sistem e-novičnikov in direktnega digitalnega komuniciranja, da bo še bolj personaliziran in strukturiran glede na segmente ciljnih skupin. Na spletnem portalu so v sklopu TTA - Turistične tiskovne agencije integrirane TTA-novice, ki funkcionirajo tudi kot sistem e-novičnika, prav tako je STO na portalu vzpostavila digitalno obliko revije za menedžment in trženje v turizmu Tur!zem. V sklop prenove spletnega portala spadajo tudi digitalne izvedbe različnih vsebinskih katalogov.