Telekomu ni več do dobrega počutja

Lahko se zgodi, da bo Lepa Vida kmalu romala pod okrilje Istrabenz turizma.

Objavljeno
29. november 2017 13.25
Skriti kotički slovenske obale
Suzana Kos
Suzana Kos

Ljubljana – »Vse je še odprto, potekajo pogovori o različnih predlogih,« komentirajo v Telekomu Slovenije informacije, da bo njihov center dobrega počutja v Sečoveljskih solinah pristal v naročju turistične družbe.

»Obstajajo različni predlogi glede načina in modelov sodelovanja - tudi s hotelirji, s katerimi Soline sicer že dobro sodelujejo,« pravijo v Telekomu. Realnost pa je nekoliko drugačna, saj v Lepo Vido največ gostov pošljejo manjši hoteli, ki svojih centrov dobrega počutja nimajo, vsa večja turistična podjetja na Obali, vključno s portoroškim Istrabenzom Turizmom, pa jo dojemajo pravzaprav kot konkurenco.

Center dobrega počutja Lepa Vida je prve goste sprejel leta 2013. Vrednost celotne naložbe v ta termalni kompleks je znašal milijon evrov in pol, del denarja zanjo pa je svoji hčerinski družbi Soline zagotovil tudi Telekom. Tam zdaj opozarjajo, da dokončnega dogovora o usodi Lepe Vide še ni. Je pa ideja, da jo je treba umestiti v širši turistični kontekst. Sama dejavnost dobrega počutja sicer ni v neskladju s Telekomovo novo strategijo, po kateri je napovedal širitev dejavnosti med drugim v trgovanje s plinastimi gorivi, denarno posredništvo, kreditiranje, finančne storitve, življenjsko zavarovanje, splošno in specialistično zunajbolnišnično dejavnost ter socialni servis.

Sam projekt centra v Sečoveljskih solinah naj bi bil pred leti dodelan s pomočjo Istrabenza Turizma, a so se nato akterji razšli. Da bi lahko našli zdaj sinergije, je povsem realno, saj Istrabenz Turizem poleg svoje hotelske dejavnosti v Portorožu izvaja tudi del zdraviliške. Koliko naj bi, če bo res prevzel še Telekomovo dejavnost v solinah, za to plačal, še ni znano, pravijo naši viri.

Prodaja pa ni mogoča

Sama prodaja Lepe Vide pa ni mogoča, saj je zemljišče v lasti države, ki je podelila koncesijo za izrabo območja in omogoča takšno turistično dejavnost, ki ne ogroža naravnega ravnovesja v parku. Koncesija za rabo te naravne vrednote se podeli za dobo 20 let od dneva sklenitve koncesijske pogodbe, ki se lahko podaljša najdlje za 10 let.

In kako posluje Lepa Vida? »Obisk je vsako leto boljši, letos smo imeli nekaj več kot pet tisoč gostov, za to, da bi bile naše zmogljivosti polne, bi ta številka morala doseči osem tisoč obiskovalcev,« ocenjuje Klavdij Godnič, direktor Telekomove hčerinske družbe Soline, v okviru katere deluje Lepa Vida, in potrjuje neuradne informacije, da razmišljajo o vzpostavitvi pogodbenega sodelovanja z Istrabenzom.

Lepa Vida je letos prvič imela pozitiven denarni tok, torej so bili prihodki višji od odhodkov, sama investicija pa se bo po njegovih besedah povrnila v desetih letih.