Hotela Larix in Prisank v Kranjski Gori odslej kot Ramada

Hit Alpinee je v Slovenijo pripeljal hotelsko verigo Wyndham hotel group.

Objavljeno
15. januar 2014 16.22
Posodobljeno
15. januar 2014 17.00
Blaž Račič, Jesenice
Blaž Račič, Jesenice
Kranjska Gora – V Kranjski Gori si veliko obetajo od sodelovanja s hotelsko verigo Wyndham hotel group, ki so jo predstavili danes in ki je v Kranjsko Goro prišlo s pomočjo upravljavca hotelov Hit Alpinee švicarskega podjetja Sophos, ki jih je v upravljanje prevzel lani.

Wyndham hotel group ima 7440 hotelov po vsem svetu (350 jih imajo v Evropi). Vrednost podjetja, ki kotira na newyorški borzi, je 9,6 milijarde dolarjev, je povedal podpredsednik Wyndham hotel group Edwin Broers. V Slovenijo so prišli prvič, v Kranjsko Goro pa prihajajo z eno od svojih najpomembnejših blagovnih znamk – Ramada, v okviru katere ponujajo storitve srednjega in zgornjega srednjega razreda. V okviru Ramade bosta delovala hotela Larix in Prisank. Za Kranjsko Goro so se odločili, ker hočejo svojim gostom ponuditi še smučarske centre in poletni turizem v gorah; po švicarskem Engelbergu je za Wyndham hotel group to drugi tovrstni center v Evropi.

Kot je ob tem povedala Simona Mele, članica uprave Hita in predsednica nadzornega sveta Hit Alpinee, se skozi Sophos in Wyndham hotel group Hitu odpirajo poti do svetovnih trgov, kot enega ključnih mehanizmov za to pa je omenila blagovno znamko, kakršna je Ramada.

Maarten Boers, generalni direktor Hit Alpinee, sicer pa predstavnik podjetja Sophos, je povedal, da je Kranjska Gora z dvema tekmama svetovnega pokala (pokal Vitranc, Planica) že dobro znana, vendar nihče ne ve, kje točno kraj je. Predstaviti jo morajo kot razmeroma lahko dostopen kraj sredi Evrope, meni Boers. Od Ramade si obetajo dostop do novih trgov, pa tudi do novih njihovih upravljavskih orodij, medtem ko Ramada postavlja določene standarde storitev oziroma ponudbe.