Spirit bo podjetjem sofinanciral stroške digitalizacije

Podjetjem bodo sofinancirali stroške digitalizacije prodajnih poti ter predstavitvenih in trženjskih gradiv za promocijo na tujih trgih.
Fotografija: Podjetja lahko pridobijo do skupno največ 9999 evrov sredstev. FOTO: Uroš Hočevar/Delo
Odpri galerijo
Podjetja lahko pridobijo do skupno največ 9999 evrov sredstev. FOTO: Uroš Hočevar/Delo

Ljubljana – Javna agencija Spirit Slovenija je objavila javni poziv za sofinanciranje stroškov digitalizacije prodajnih poti ter predstavitvenih in trženjskih gradiv za promocijo na tujih trgih. Mikro, malim in srednje velikim podjetjem je na voljo do največ 9999 evrov.

Podjetja lahko elektronsko vlogo prek uporabniškega računa Moj Spirit, v katerega se morajo predhodno registrirati, oddajo do 15. septembra oziroma do porabe sredstev. V okviru javnega poziva, ki je sofinanciran tudi s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, bo na voljo 800.000 evrov.



Na razpis se lahko prijavijo mikro, mala in srednje velika podjetja s sedežem v Sloveniji, ki se kot pravna ali fizična oseba ukvarjajo z gospodarsko dejavnostjo in so organizirana kot gospodarske družbe, samostojni podjetniki posamezniki ali zadruge. Kot so sporočili iz Spirita, lahko podjetje v vlogi za sofinanciranje navede eno ali več aktivnosti, vendar mora pri tem upoštevati omejitve pri sofinanciranju tako posamezne kot tudi vseh aktivnosti skupaj, ki znašajo skupaj 9999 evrov.

Javni poziv predstavlja ukrep, namenjen blaženju posledic pandemije covid-19 in je bil pripravljen kot odziv na zaznane težave pri poslovanju mikro, malih in srednje velikih podjetij. Podjetja lahko tako izkoristijo priložnost za povečanje prepoznavnosti na tujih trgih, saj bodo sofinancirani stroški, ki nastanejo zaradi najema zunanjih izvajalcev za izvedbo na primer izdelave videovsebin za podjetja ali izdelkov/storitev podjetja v vsaj enem tujem jeziku, izdelavo predstavitvenih e-katalogov v vsaj treh tujih jezikih, vključno s prevajanjem, za optimizacijo spletnih strani in digitalnih prodajnih kanalov za tujo poslovno javnost in podobno.

Preberite še:

Komentarji: