Če dobičkov ni, se podjetje ne more razvijati

Veliko podjetij dodatno delovno silo še vedno potrebuje, toda vprašanje mesecev je, kdaj se bo treba spet ukvarjati, kako zagotavljati službe ljudem, ki že živijo in delajo v državi.
Fotografija: KARIKATURA: Marko Kočevar
Odpri galerijo
KARIKATURA: Marko Kočevar

Minus petnajst odstotkov (plus oziroma minus nekaj odstotnih točk), to je realno stanje naročil podjetij, ki imajo ključne poslovne partnerje v Nemčiji. Medtem ko se veliko slovenskih podjetij že ukvarja z odpravljanjem posledic, splošnega zavedanja, da problem je, žal še ni. Res je, da so slovenska podjetja precej bolj pripravljena na hude čase kot leta 2008, toda daljše obdobje zmanjševanja števila naročil tako ali drugače načne moč podjetja. Če dobičkov ni, se podjetje ne more razvijati. Če ni dobro delujočih podjetij, ni davčnih prilivov, v bilancah države zazeva vrzel in prej ali slej pride na mizo zakon o uravnoteženju javnih financ.

Komentarji: