Zadnje drame

Tudi v svojih najnovejših besedilih se praktično sočasno odziva na aktualno družbeno dogajanje.

Objavljeno
14. februar 2020 14.46
Posodobljeno
14. februar 2020 14.46
Največji idejni premik je zaznati v percepciji tematike nasilja. Foto Roman Šipić
Matjaž Zupančič ostaja tudi v novejših besedilih (najstarejše izmed njih, Vorkšop na Moljera, nosi letnico 2013) tematsko in slogovno prepoznaven. Tudi tokrat gre za bolj ali manj zaprte prostore, v katerih se odvijajo hitri (in naravni) dialogi, obenem pa se besedila odzivajo na povsem aktualne družbene in politične dogodke, naj gre za slutnjo kataklizme, komentar »brezdramskega« teatra, vzpon fašistoidnih politik ali odvezanost oblasti od državljanov.Kljub temu pa je zaznati vsaj nekaj manjših premikov. Zdi se, da liki začenjajo govoriti nekoliko bolj »eden mimo drugega«, morebitne daljše replike so skoraj opuščene, ...