Ivana pred morjem je intimna zgodba

Avtorica nasprotuje vajeni subjektivni poziciji spreminjanja objektivnih okoliščin v osebno perspektivo.

Objavljeno
14. junij 2020 18.33
Posodobljeno
14. junij 2020 18.53
Če smo v Fugatu občudovali zmožnost Veronike Simoniti, da prek detajlov mojstrsko izriše prostor in občutja, se zdi, da je ta poteza v Ivani manj prisotna, kar je morda tudi posledica epske širine zgodbe. FOTO: Shutterstock
Robert Kuret
Robert Kuret
Pisanje Veronike Simoniti zaznamujeta estetsko oblikovanje jezika in občutek za detajl. V njenem romanesknem prvencu Kameno seme je predstavljen otok likov in njihovih medsebojnih prepletov, tudi v nedavnem kratkoproznem delu Fugato je potrdila, da lahko­ že na nekaj straneh oživi celot­na življenja, v prvem delu zbirke pa predvsem njihovo družbenopolitično ozadje. A če je Kameno seme zaznamoval upočasnjen poletni čas, se njen najnovejši roman Ivana pred morjem razteza skoraj prek celotnega stoletja in tako mestoma spominja na kroniko, kar bistveno vpliva na ritem pripovedi.Katalizator je tokrat odkrivanje zamolčane oziroma ...