Ocenjujemo: Nesrečniki

Ladj Ly nas sooči z odgovornostjo do prihodnosti, ko se nam ta z brezumnim besom, strahom in odločnostjo hkrati zazre naravnost v oči.

Objavljeno
12. februar 2020 15.00
Posodobljeno
12. februar 2020 15.00
Nesrečniki so prejeli nagrado žirije v Cannesu in nominacijo za oskarja za najboljši mednarodni celovečerec. Foto Kolosej
Celovečerni prvenec francoskega režiserja Ladja Lyja, po rodu z Malija, je eden izmed mnogih filmov lanskega leta, ki problematizirajo družbene krivice, neenake možnosti v razredni družbi, politično sprovocirana nasprotja in brezizhodnost. A Ly je pri tem še posebej učinkovit. Svojo estetiko direktnega filma je spilil skozi družbeno angažirane dokumentarce, v katerih se je izkazal za poznavalskega diagnostika družbenih bolezni, tudi sam namreč prihaja z obrobja, iz Montfermeila, pariškega predmestja, kamor je tudi postavil dogajanje svojega celovečerca. Pravzaprav se je v družbeni ustroj svoje soseske poglobil že v nagrajenem ...