Ocenjujemo: Paloma

Suhoparnosti, v katero bi tovrstna dokumentarističen gledališki projekt lahko zapadel, se Paloma spretno izogne.

Objavljeno
23. junij 2020 13.48
Posodobljeno
23. junij 2020 13.48
Besedilo za predstavo Paloma Brine Klampfer in Kaje Blazinšek se je začelo oblikovati v okviru delavnic dramskega pisanja Foto Željko Stevanić
Anja Radaljac
Anja Radaljac
Besedilo za predstavo Paloma Brine Klampfer in Kaje Blazinšek se je začelo oblikovati v okviru delavnic dramskega pisanja, ki jih je organiziralo društvo KUD Krik, končna različica pa je nastala v sodelovanju z igralsko ekipo in lektorico. Izhodišče dramskega teksta – in hkrati predstave – je nekakšna semi-dokumentarna študija primera nastanka, delovanja ter naposled odprodaje lokalnega podjetja ter njegovega bivanja v manjšem slovenskem kraju (v Sladkem Vrhu). Dokumentarističnost se povezuje s subtilnim političnim komentarjem – tekom življenja podjetja lahko spremljamo tudi življenje kraja (ki ga prav tako lahko razumemo ...