Plakat je kljub epidemiji ohranil svoje poslanstvo

V okviru projekta Plaktivat je nastala serija odmevnih plakatov – Gledališče Glej z razstavo ob 50-letnici delovanja

Objavljeno
02. junij 2020 16.05
Posodobljeno
02. junij 2020 16.05
Blaž Gregorin je velik promotor družbene vloge plakata.
Foto Marko Vavpotič
Pandemija je močno zaznamovala tudi mestne plakate, ki so največkrat vezani na oglaševanje dogodkov. Na šok, ki je sledil hipni ustavitvi prireditev in družabnega življenja, so v podjetju TAM-TAM odgovorili z odmevno akcijo. V okviru projekta Plaktivat so navezali stike z ­domačimi oblikovalci, oblikovalskimi agencijami, ilustratorji in drugimi ustvarjalci ter jih pozvali, naj skozi plakat inovativno ozaveščajo javnost o nevarnostih v času pandemije. Odziv na poziv je bil velik, nastalo je več kot 200 plakatov, večina se je pojavila na slovenskih ulicah, nekaj jih še čaka na izpostavitev, nekateri pa so zakrožili po ...